lunes, 1 de septiembre de 2014

Busy days

Ens descuidem una mica i ja ha passat més d'un mes!

Quasi quasi ja fa tres mesos que vam aterrar, ens està passant el temps rapidíssim... Us portem algunes novetats i fotos de sortides que hem fet durant aquest agost.

Pa fresc cada dia

Hem passat un agost una mica diferent. El Dani segueix de moment treballant entre masses i pans, tot i que ja va rebent resposta d'altres llocs que li podrien ser interessants. Jo he estat treballant entre burritos i guacamole fins just ahir. Fins aquí tot bé, però ens ha costat una mica compaginar horaris. Només hem coincidit estant els dos de festa els dilluns, ja que molts dies el Dani s'aixeca a les 3 del matí i torna a les 12h, que era just quan jo començava a treballar. Al jo tornar a casa ell ja dormia. I així hem anat passant els dies. La bona part és que quan ell acabava de treballar passava per la meva parada a deixar-me una pasteta jeje Privilegis.


Per part meva, després de fer-se pregar una mica, m'han agafat per treballar en una acadèmia d'idiomes que està a Downtown. Es diu ILAC, International Language School of Canada. Estaré cobrint una baixa de maternitat d'una noia, però aquí en comptes de quatre mesos tenen un any sencer quan tenen un bebè. Horari de 8 a 16h de dilluns a divendres i un sou millor. Ja us podeu imaginar que estic encantada! Tot ha vingut d'un noi que va venir a una de les meves classes de ioga i em va dir que allà on treballa hi havia una oferta on podria encaixar. La feina consisteix en ser la persona de contacte tant d'estudiants com dels agents que els inscriuen d'Amèrica Llatina. Demà serà el primer dia i és com si fos el meu primer dia d'escola.


Lynn Canyon Park

Entre burritos i barres de pa ens ha donat temps de fer alguna sortida. Vam anar a Lynn Canyon Park, que queda aprop de casa. És conegut perquè té un pont penjant i uns gorgs naturals on t'hi pots banyar (si tens la sang freda de ficar-t'hi jeje). És un bon lloc per passejar pel costat del riu i sota un bosc d'arbres altíssims i endinsar-te en la natura.

Lynn Canyon Park, remullada pels valents


El Dani pel seu compte se'n va a córrer i està descobrint tot de camins i corriols pels voltants d'aquí North Vancouver. Vol estar preparat per si algun "runner" ens ve a fer visita jeje


Lynn Canyon Park


També vam anar a passejar per Stanley Park ja que voliem fer la volta completa al parc i deu ni dor al final quasi be no acabem! Pensavem que era una passejadeta però realment eren nou quilòmetres i en ple sol i sense provisions.

Panoràmica des d'Stanley Park


Totem Poles, Stanley Park

El pis ha millorat considerablement després d'una visita a l'IKEA. Vam llogar una furgoneta per anar a carregar uns quants mobles que ja teniem més que mirats. Ara ja tenim un pis ben acollidor per quan arribi la pluja! L'estiu ja s'està despedint i ja anem entrant en dies de núvols, algun ruixadet i més fresqueta.

Una mica més instal·lats al pis
Per cert, ja ens anem adaptant a les costums locals. Ja em trobat un lloc on anar a esmorzar algun matí de cap de setmana i els diumenges a casa els Robustillo Gómez toca sushi per sopar!


Esmorzars al Eight on George


Sushi dels diumenges
També fa unes setmanes vam ser tiets per tercera vegada i ens hem estrenat com a padrins. Per fi ha arribat el Roger! Molta il·lusió però també pena de no poder veure'l encara. La família creix, sort de les noves tecnologies! Des d'aquí estem molt contents per tots vosaltres.

Fins la propera, 

Cristina i Daniel

No hay comentarios:

Publicar un comentario