sábado, 19 de febrero de 2011

New begining


Avui l'entrada serà una mica diferent. Dissabte al matí, m'acabo d'aixecar, bueno la veritat es que estic escrivint des del llit encara, sota l'edredó jeje Per mandra i perquè se'ns ha espatllat la calefacció!


Per la finestra veig que fa sol! Farà un bon dia i segons les previsions tota aquesta setmana farà bastant bon temps.

La Laurie i les nenes estàn a Whistler visitant uns amics i el Todd avui té l'últim dia del "teacher training" pels futurs profes de yoga que està formant. Sento que està caminant amunt i avall així que a la que m'aixequi tindré la casa per mi i podré fer un esmorzar tranquil.



A partir d'avui tinc toooooota una setmana lliure perquè les nenes no tenen escola i se'n van tots a la illa de Vancouver, a Tofino, allà on vaig anar a passar uns quatre dies amb les au pairs. És moooolt bonic! Espero tornar-hi quan faci més bon temps.



Aquestes setmanes he estat treballant més del normal per això del curset del Todd, que han estat 10 dies sencers que s'hi passava tot el dia. I se'm ha fet llarg i alguns dies més pesats que altres, es nota quan trobes a faltar el teu propi temps. Però aquestes setmanes també he estat en modo estalvi, així que tot el que he fet ha estat yoga i anar a la botiga de llanes on la Íngrid m'està ensenyant les seves arts jeje Ara per ara estic molt ficada amb el yoga, hi vaig quasi cada dia a les hores que puc i a diferents tipus de classese ( Hot Fundation, Anusara Inspired, Vinyasa flow, Yin Meditation, Power hour, Tragically lips, etc).



A les llanes ja m'he fet una bufanda rodona de llana lila gruixuda que aquests dies no em trec de sobre, m'encanta! I ara he començat a fer-me un gorro amb una llana verda, que ja m'està donant més feina, amb quatre agulles petites i punts que perdo, em desespero i torno a començar jeje Però ara sembla que ja el tinc encaminat!
Els dies que vaig a les llanes, a West Vancouver, acostumo a quedar amb la Seema que viu aprop i anem a fer un cafè a un cafè-granja que m'encanta, amb tot de pastes, madalenes, i entrepans boníssims jeje És un altre incentiu afegit per fer una hora de bus fins allà jeje
A més, està a prop del mar i els dies que fa solet (no gaires de moment) ve molt de gust passejar-hi.

Ara m'ha vingu al cap una classe extra de yoga que fan el segon diumenge de cada mes, i que hi vam anar amb la Seema i la Christina. Sona a sonats però va ser molt divertit. Es diu Mastery meditation i comences treballant les respiracions i uns conceptes una mica difícils, però tot això es fa amb una música de fons que de cop s'anima i la gent s'aixeca i comença a ballar. Primer passets a passets, però la música s'anima més i més, amb molt de rítme i acabes saltant i cadascú ballant a la seva manera i de la manera que et surt en aquell moment. Va ser mooolt divertit i més amb elles. Mai havia ballat així, mai!




I res, ja és hora de que m'aixequi, però avui estic ben desperta. Estic escoltant jazz amb la Billie Holiday, fa sol, tinc festa i d'aquí unes hores em venen a veure. M'espera una setmana emocionant o això vull pensar!

Ahir ja vaig començar amb bon peu, i després de passar el matí amb la Willa vaig anar a les llanes, però vaig estar-m'hi poca estona. Me'n vaig anar de compres, després de molt, i vaig trobar uns pantalons per 7 dolars! Allò si que era una ganga jejeje També vaig trobar una mica de roba pel yoga, que no dono a l'abast rentant-la.



D'aquí unes hores me'n vaig cap a l'aeroport i poc tocaré l'ordinador aquests dies, tinc una llista preparada amb "Where to go What to do" de dues pàgines jeje Disfrutaré de les "vacances" i de la companyia, i de la llangonissa que em porten!!!! jejeje





3 comentarios:

  1. Veig que no t'ha sobrat el temps. No sabia que hi havien tantes modalitats de yoga, ja m'explicaràs millor. Ja ens ensenyaras la bufanda i el gorro quan estiguin acabat ! Bones vacances i que aprofiti la llonganissa :). Petonets

    ResponderEliminar
  2. mmmmmmmmmmmm llonganissaaa!! jajaja vaig a sopar que tinc gana!!! que provi molt molt la setmana i que tornis aviat aviat que per terres catalanes ja se't troba molt a faltarrr!!! no em cansar´´e de dir-t'ho!!
    Petonsss

    ResponderEliminar
  3. LLangonissa.....de Salamanca!!!! Je je emsembla que te la menjaras amb companyia catalana, oi?

    ResponderEliminar