sábado, 25 de diciembre de 2010

Merry Christmas!


Abans de començar amb els dies nadalencs toca recordar dijous. Pel matí vaig quedar amb el Neil per esmorzar abans de que marxés a passar els dies de Nadal a casa els pares. Scramble eggs amb xampinyons, espinacs i nosé què més... Boníssim! De pas li vaig poder donar la postal que li tocava!



No parava de ploure, però vaig quedar amb la Christina per anar a passejar els gossos i ensenyar-me el parc que té al costat de casa, el Capilano River Park. Normalment tenen dos gossos a casa, però els avis han marxat de vacances i li han deixat el gos al seu càrrec, pagant-li 20 dòlars cada dia... Ja m'agradaria a mi! jeje El parc és impressionant! Això és una de les coses que m'agrada d'aquí, camines 10 minuts i et trobes enmig del bosc, envoltada d'arbres llarguíssims, rius i llacs... I és el paradís pels gossos! Si tingués el Sam... com disfrutaria!

Vam estar caminant més d'una hora, amb els gossos corrent amunt i avall, la pluja quasi no es notava sota els arbres. Va sentar mooolt bé!

Just aquell matí vaig rebre un missatge al mòvil del nostre carter (és una mica llarg explicar el per què tinc el número de mòvil del carter jeje un altre dia...) i em deia que tenia un paquet per mi que si estava a casa. I això em va tenir impacient tot el dia, perquè vaig marxar dora al matí i no vaig tornar fins a la hora de sopar. Els dijous, el meu dia lliure :)



Al tornar a casa em vaig trobar el paquet sobre el llit i també una carta de la Gemma. Gràcies per l'adorn de nadal tan bonic que m'has fet!!!
Dins del paquet hi havia una llangonissa, dos paquets de pernil salat i un paquet de turró de xixona, tot de calité! jejeje GRÀCIES! Em va fer moooooolta il·lusió i aquell mateix vespre vaig encetar la llonganissa amb pa amb tomàquet i tallets beeeeeen finets



Aquell vespre em vaig estar fins les 3 del matí preparant regals i regals de Nadal. Per la família els hi he fet l'àlbum de fotos que tant m'agrada, un collaret per cadascú i uns pins de feltre liles i roses per les nenes amb forma de cor, com no. I una postal dient lo contenta que estic d'estar tant bé amb ells. També vaig deixar preparat un regalet per la Mire, perquè potser la veia el dia següent!

El dia següent les nenes em van despertar dora perquè els hi havien regalat unes nines, Corolle, com les nines que tenia jo de petita i que la meva mare comprava a França perquè estava enamorada d'aquestes nines. I és que quan me les van ensenyar vaig veure que eren Corolle, fins i tot feien la mateixa olor! Després vam fer skype amb la meva mare i les nenes li van ensenyar amb tota la il·lusió jeje




Més tard van venir en Dave, la Brenda, la Mika i en Kai per esmorzar, són la família d'amics que acostumem a veure sovint i que els nens són tan amics. Es van donar alguns regals i fins i tot jo en vaig tenir un, una samarreta mànics llarga de ralles fines fúcsia per anar a córrer! I tot perquè un dia li vaig dir a la Brenda que anava a córrer pels matins, i ella també hi va. Quin detall, són molt macos! L'esmorzar, pancakes... boníssims com sempre.
Després vam començar a cantar nadales amb els nens i jo amb la flauta :)

Just quan els nens es van animar a anar a cantar pel veinat, vaig rebre un missatge de la Mireia dient que estava al seabus apunt per anar a buscar l'Adri a l'aeroport, i m'hi vaig acostar amb el bus per donar-li el regal i dir-li Bon Nadal i una abraçada, però van ser 15 minuts jeje



Pel vespre vam anar a ajudar a la "soup kitchen" on donen de menjar als qui no tenen on dormir o menjar. Hi vam anar tots, amb les nenes, i vam estar ajudant a posar mantega al pa, a preparar tovallons i coberts i les nenes a preparar bosses amb unes quantes xocolatines. Al cap d'unes hores van començar a servir. Va ser agraït però trist de veure la de gent que portava esperant al carrer fent cua des de les 5.30 de la tarda, amb nens i tot.

El dia següent, Nadal, les nenes es van aixecar encara més dora amb tota la il·lusió... La Laurie, el Todd i jo teniem feina per treure-ns les lleganyes encara... L'arbre estava ple de regals i també els mitjons. I com no, algú s'havia menjat les pestanagues que havíem deixat a la terrassa jejeje

Vam començar pels mitjos que és on hi ha els regalets petits. A mi em va tocar uns mitjons, uns sobres de menjar japonès (bien!), un adorn per l'arbre en forma d'estrella, un bàlsam pels llavis amb mooolt bon gust, unes arrecadetes verdes i dues mandarines!



Les nenes anaven obrint un regal rere altre... El Todd li va regalar a la Laurie una exprimidora manual per fer sucs i va fer un mòbil molt maco amb les nenes i unes branques. La Laurie li va regalar unes peces de fusta per adornar amb dues grans espelmes. I després em van caure més coses... M'han fet sòcia d'una botiga on t'ensenyen a teixir el que vulguis, bufandes, guans, gorros... Hi puc anar sempre que vulgui i tota l'estona que vulgui mentre tinguin obert! Ah, he acabat una altra creació jeje ja posaré foto! Em van regalar, també, les meves primeres agulles de fusta, nº19. Un mocador lila i un gorro gris que vaig veure un dia que anava amb la Laurie, i després ella me'l va comprar :)

Després de les dues hores obrint regals vam fer un bon esmorzar, com no podia ser menys, a càrrec del xef Todd. I a caminar al bosc! A fer gana pel sopar que ens esperava. Vam anar a Lynn Canyon Park, on molts cops hi vaig amb les nenes, però vam començar des d'un altre punt on mai havia estat, i és que el parc és enorme, és Canadà.



Un cop a casa ens vam posar "manos a la obra" amb el sopar, perquè tenim 15 convidats. El "pavo2 ja feia hores que s'estava cuinant poc a poc al forn, però van fer una pila de menjar impressionant. El menú va ser turkey amb el farcit corresponent, i dues salses, una de més salada i una de dolça feta amb poma i "arándanos", puré de patates, boles d'arròs a l'estil japonès, salmó amb salseta per sobre a l'estil Todd, amanida, salsa de iogurt i cogombre, i ja no recordo què més. Ah, i una bona dosi de xocolata de postres! Vaig menjar-me dos plats ben plens amb una mica de tot. Després de pul·lular una mica per la casa amb la panxa ben plena, vaig anar a la meva habitació per estirar-me una mica i ja m'hi vaig quedar jeje Una peli mentres intentava digerir... i a dormir!


I per Sant Esteve, només em vaig despertar ja tenia a la mare trucant-me des de Segur de Calafell, on estava tota la família reunida! Em vaig rentar la cara i em vaig passar fins quasi la meva hora de dinar a l'Skype amb ells, xerrant, fent-me plorar, tocant la flauta a la vegada que ells tocaven l'acordió i l'harmònica, veient tots els meus cosins i la meva tieta àvia que al·lucinava i em deia coses maques com sempre... Em van fer contenta per tot el dia, quina il·lusió veure'ls a tots, sempre he esperat el dia de Sant Esteve amb ganes per poder passar el dia junts, que ens costa!



Per la tarda-vespre vam anar a casa de la Christina que ja està sola, la seva família està a Mèxic, per mi que els canadencs hi tenen descomptes... I vam sopar allà amb la Seema i una altra au pair. La Christina va fer una veggie-lassagna molt bona i jo vaig portar una mica de pernil salat i turrons! em vaig emportar la flauta i els hi vaig estar tocant una cançó que m'agrada molt É isso aí de Ana Carolina i Seu Jorge. Mooolt maca... m'encanta! I després elles van voler provar de tocar la flauta i van estar fent els seus pinitos, tinc unes alumnes brillants jejeje







Aquest cop tenia molt a dir... i més que diria!
Una abraçada i bona nit!

Cris


PD. Ja veieu que tinc un nou guardià de la flauta...


4 comentarios:

  1. Caram un no parar. L'skype és realment genial. Finalment vas poder estar amb la familia. Ja tinc ganes de saber com et va anar el fi d'any. Bon any !! Ptnts.

    ResponderEliminar
  2. Ai si... com em va agradar veure'ls tots junts! Demà al vespre faré una nova entrada explicant cap d'any! Molt bon any per tots els teus Lurdes, una abraçada!

    ResponderEliminar
  3. La taula fa molt goig!! Que no s'asseuen per menjar?Es costum de fer tot de plats i que tot-hom s'ho vagi servint?Què és una vegielasagna? Buffff quantes coses noves oi?

    ResponderEliminar
  4. Erem massa gent com per assentar-nos a la taula, així que va ser de l'estil "serveix-te tu mateix i troba un raconet on menjar" jejeje una veggie lassagna és una lasagna però feta només de verdures, sense carn. un petonet!

    ResponderEliminar