martes, 23 de noviembre de 2010

First snow!


Ja ha passat una setmana i pico de la sortida a Tofino i tinc tot de coses per explicar... Moltes!

Els tres primers dies van ser com sempre amb les nenes quasi tot el dia, feines de cas, una mica de yoga... El que ara és la meva rutina jeje Dimecres vespre vam quedar amb les noies i dos amics de la Loïse al bar de sempre, que va tan bé per desconectar una mica d'estar amb les nenes...


El dijous vaig tenir un dia "casero" del tot. Vaig estar en pijama fins les 12h, fins que vaig veure que potser millor em vestia per menjar algo per dinar. Després van venir la Laurie i les nenes i em vaig posar a fer uns brownies que necessitaven per un festival de l'escola per dissabte. Haig de reconèixer que tot i seguir la recepta em van quedar una mica oliosos, massa mantega... Però bons igual! Per rematar el dia "casero" em vaig posar a fer regals de Nadal fent coses de feltre. És adictiu... I a més començo a tenir la febre de Nadal!



Divendres vaig quedar amb la Loïse pel matí i vam anar a Capilano Mall a fer un cafè juntes. Ella marxava el següen diumenge i volia passar més estona amb ella. Vam estar xerrant com dues hores, li vaig regalar un collaret dels que vaig fer, i vaig acabant escribint i dibuixant a una llibreta que ella portava sempre a sobre. Tinc la sensació que he tingut poc temps per conèixer-la, però que ens haguéssim portat molt bé. És espontània, divertida i flautista!
Al final se'ns va fer la hora de dinar i vam tornar al restaurant indi que vam anar el primer dia juntes i vam acabar a rebentar de tipes... Aquest cop vam decidir que amb un sol plat en teniem de sobres per les due jeje Ella porta aquí des del juny i ja li toca marxar i m'explicava lo díficil que era, deixar tot el que ara tenia aquí... I crec que per mi també ho seria!



Al vespre, haviem quedat unes quantes per sopar amb ella totes juntes i després anar a prendre algo. Jo havia de treballar i hi vaig anar després, just quan estaven acabant de sopar. Però quan haviem d'anar al pub vam estar fent cua més de mitja hora al carrer i va començar a nevar i feia un fred impressionant... Al final no vaig aguantar més l fred i vaig pensar que per estar després només mitja hora, que me'n anava cap a casa, que el dia següent m'havia d'aixecar dora. Així que res, cap a casa, caminant sota la neu!



Però el més bonic va arribar el dia següent, quan ens vam aixecar i estava tot nevadet... Em vaig despertar de l'enrrenou que feien les nenes de l'emoció jeje I vaig sortir amb elles a jugar a la neu amb la mateixa il·lusió jeje I de pas, algunes fotos... Ja m'he estrenat amb ninots de neu, baralles de boles de neu, i trineus!



Després d'un bon esmorzar, com cada dissabte, vam anar tots junts a l'escola de les nenes que celebraven el Christmas Fair. Al arribar, compraves uns tiquets per poder fer les diferents activitats i pomes caramelitzades. La majoria de les aules de l'escola estaven totalment decorades i cada una servia per una cosa diferent. La primera que vam anar, i una de les més visitades, era la "Cookie House". Hi havia cua i tot. Entraves a l'habitació mig a les fosques, amb unes quantes espelmes. Totes les parets estaven tapades amb teles fent com un passadís i totes les parets estaven plenes de galetes que penjaven de llacets. Tot de galetes de formes d'arbres de nadal, d'homenets de gingebre, d'estrelles i amb molts colors. Les galetes les havien fet els nens i nenes de l'escola. Després hi havia una dona vestida de fada i ens explicava una història i ens deia que cadascú podia triar una galeta. A mi, després de la galeta ja em tenien guanyada... jeje


Una altra habitació era el "Gnome Forest" i el mateix... Entraves a la habitació i amb tot de teles havien fet un recorregut per tota l'aula i a cada raconet del passadís t'anaves trobant tot de coses de gnomos, llumetes, com uns pessembres de gnomos, teles penjant del sostre que havies d'esquivar... I tot això ho havien preparat amb la participació dels pares i mares.



Després hi havia mercats de tot de coses fetes a mà pels nens, gorros, bufandes, arracades,etc. I un altre mercat on eren els pares i mares qui ho havien fet i ho havien aportat per vendre. I per rematar-ho hi havien unes carpes on podies menjar i tot era orgànic, com no, sopes, hot dogs vegetarians, cafè... La veritat que va ser divertit, les nenes feia temps que esperàven el festival i va ser molt maco. I jo em vai estar a punt de comprar un gorro, però em vaig resistir al final jeje També hi havien tot de tallers pels nens, pintant mocadors de seda, fent espelmes, etc.




Després vaig aprofitar que portava la càmara i vaig agafar el bus per anar a un parc a fer unes quantes fotos aprofitant la neu per fer alguna foto maca per fer postals de Nadal. Si puc aquesta setmana les portaré a revelar. Pel vespre em vaig sentir que m'estava sortint un encostipat i vaig preferir quedar-me a casa abans de passar més fred i posar-me malalta.



Diumenge, quina gràcia, va ser com estar a casa. Vam posar l'skype en marxa amb els pares que estaven passant la tarda de diumenge tranquils a casa, i potser vam estar dues hores o més... Primer ens vam posar al dia, primer la mare, després el pare. El pare em va explicar les mil coses que havia fer el cap de setmana, amb la seva llenya, vinya, les seves diverses aficions jeje Vaig veure una mica els gossos, tranquilets descansant a l'entrada de casa... La mare em va ensenyar com començar la bufanda que feia temps que tenia apunt per començar però necessitava saber com fer els primers punts. Així que primer unes quantes lliçons i després un concert per mi soleta del meu pare amb l'acordió. Repertori a la carta, què millor!
I semblava que estigués a casa, sentia l'espetec del foc i tot... Només em va faltar poder menjar encara que fos una escarxofa a la brasa! Ho trobo a faltar... I també m'agrada veure com els meus pares disfruten això de no tenir cap fill a casa, per fi! Jejeje



Després de passar la tarda de diumenge amb els pares, vaig passar la meva pròpia tarda anant a donar una volta en bici. Em vaig abrigar tant com vaig poder i vaig anar en direcció al mar, fins que vaig trobar un raconet on parar. Allà m'hi vaig estar sentada més de mitja hora, mirant el mar, pensant i amb el solet a la cara... Després vaig tornar cap a casa que em tocava cangur amb les nenes al vespre.



I de moment, aquesta setmana pinta bé! Ara acostumo a passar els matins amb la Willa, un cop la recullo i ens hem d'esperar a que la Sabyne acabi escola també. Ahir, però, una altra mare va recollir la Sabyne, així que vam anar directe a casa amb la Willa i vam passar la tarda pintant aquarel·les. Avui han tocat galetes de gingebre :)



I demà toca biblioteca fins que toqui recollir a la gran. Aquests dies està fent un fred impressionant, però aquest vespre he acabat la bufanda! De diumenge a dimarts, està prou bé!



I a partir de demà ja m'arriba el meu temps lliure i m'agrada perquè tinc bons plans! Demà quedar amb les noies, dijous toca peli i divendres potser cap a Squamish a passar una mica d'estona amb la Mire, que ja toca, i a veure les àligues! Sé que tinc una seguidora que té molta relació amb les àligues, així que ja faré un bon reportatge jeje Però es veu que per aquesta època de l'any, just al poble de la meva amiga, s'hi ajunten moltíssimes àligues, i hi va molta gent de tot arreu per veure-ho. Lurdes, tindràs informe! jeje

I aquí teniu les meves historietes, un dia més...

Que acabeu de passar una bona setmana! Una abraçada!

Cris












4 comentarios:

  1. Bon dia gamberra preferida... Saps, ara pensava que tinc moltes ganes de fer-te un axuxón d'aquells nostres, amb un petonet d'aguilot. M'has transmés el caliu del "nadal" amb fred a fora pero una llar de foc encesa a dintre amb "espetecs" i m'han agafat ganes de tenir-te a prop. Tot i que a l'hora de la veritat estem més a prop en la distanca que en la proximitat, així que disfrutem del que tenim no princeseta? Petonassos

    ResponderEliminar
  2. La neu és molt bonica però era millor amb solet, oi?
    Ja estic esperant el reportage de les àligues. Ptnts.

    ResponderEliminar
  3. Clarona, m'ha encantat el teu missatge... M'has fet tremolar la barbeta... jejeje Jo cada dia estic més envoltada de nadal, només em faltava la neu! i sé que us trobaré molt moltíssim a faltar per les festes... I l'axuxón, no et preocupis, que m'ha arribat :) t'estimo bonica

    ResponderEliminar
  4. Lurdes! Jo crec que s'ha de veure tant amb sol com amb neu, perquè amb neu té mooolt d'encant també! Suposo que és perquè jo no estic gaire acostumada a la neu i li dóna un toc d'hivern especial... m'agrada! Avui està nevant encara més que el dissabte, ens hem aixecat i està tot blanquet! Vaig a comprar-me més llana! jejeje

    Una abraçada!!

    ResponderEliminar