domingo, 24 de octubre de 2010

Friends reunions


Un cap de setmana més que passa. Més aviat tranquil...

Divendres tenia el dia lliure, només havia d'estar amb les nenes al vespre per posar-les a dormir. Un dia d'aquells que costa arrencar, amb un esmorzar lent, sense presses, un cafè, una galeteta de les de la Laurie, i em vaig enganxar a l'ordinador la resta del matí, xerrant i xerrant... La casa estava ocupada d'una tribu de nens, va venir una amiga de la Laurie que té quatre fills, maquíssims, però la casa va acabar del revés jeje





Després d'ajudar a recuperar una mica l'ordre, em vaig passar la tarda amb la flauta en mà i intentant treure algunes melodies de les meves cançons preferides. Quin gust quan comences a tocar-les i comencen a sonar...

Dissabte el super chef Todd va posar-se a preparar un super esmorzar. Com m'agraden aquests esmorzars de dissabte! Va venir una amiga seva i es va lluïr... Torradetes amb talls de tomàquet, advocat, enciam, salmó fumat i ou. Vaig menjar no una, sino dues torrades, i acompanyat amb una amanida amb una salsa boníssima. I de postres talls de poma amb iogurt natural, sirop i canella. La Willa feia molta gràcia netejant-se els llavis plens de iogurt amb la llengua jeje



Havia quedat amb el Sergi i el Nil, dos sant feliuencs més per Vancouver, però quan vaig veure el que estava preparant el Todd vaig pensar que millor quedar amb ells una mica més tard jeje
Jugava el Barça així que vam anar a la Penya Blaugrana, que està just al centre, i vam estar xerrant amb la dona i el noi que ho porten. Almenys el Barça - Madrid segur que no me'l perdo.

Vam acabar anant al mercat de Granville Island a donar una volta. Estava tan tipa que per dinar em vaig comprar una mica de raïm, que per cert, li vaig acabar donant a un "homeless" que em demanava algo de diners.


A les dues vaig anar cap a Chinatown per fer el curset de bijuteria que m'havien regalat la Laurie i el Todd. Només el local ja prometia. La primera impressió, un local d'aquells d'art altenatiu.

La noia que feia el curset era molt agradable, i només erem unes 5 noies. Primer ens va fer una presentació amb powerpoint sobre materials, eines, on comprar-ho, etc. I despés, mà a la obra! Cadascú a començar amb el que li sortís.




Teniem tot de cordes, fils, boles, i collarets per destrossar si volies alguna peça jeje Aquí teniu la meva producció. Les arracades de plumes les hi he regalat a la Laurie, que li han encantat, per haver-me regalat el curset. Per Nadal em veig fent una paradeta de collarets i arracades, com havia fer de petita al mercat de la plaça jejeje



Al acabar el curset vaig anar a casa del Neil per seguir amb les classes de guitarra. Ja em fan mal les puntes dels dits, bona senyal! I ja tinc la guitarra a casa, m'ha deixat una funda i un afinador també, estic totalment equipada i el noi té paciència...



Avui pel matí he estat passejant, he fet un cafè i m'he comprat una pasta per quaranta cèntims prou bona. Ha plogut tot el dia i es donava molt a quedar-se a casa i tocar ara la guitarra ara la flauta, fins que han vingut les nenes i he estat mirant el ballet del Trencaclosques (Nutcracker aquí jeje). La Willa té unes sortides boníssimes... Diu que no li agrada el noi que feia de trencaclosques perquè no li agrada el seu "mostatxo" jejeje De tant en tant, sortien uns personatges que eren rates i s'espantava...



I ja s'acaba el cap de setmana... Fins dimecres espero que sigui tranquil i ja puc anar pensant en dijous que ve i en aquest cap de setmana de Halloween! Mire, espero que ens ho poguem montar per veure'ns aquest finde, però sino del pròxim no passa de que m'ensenyis la teva zona!


Bona nit! And sleep well...




6 comentarios:

  1. Molt interessant el curs de bijuteria!! El local es veu molt agradable. M'han agradat les arrecades de botó. Un dia m'has d'explica com fan les galetes. Ok? Un petó

    ResponderEliminar
  2. Avui he estrenat les arracades Mercè! També m'agraden molt :)
    Potser aquesta setmana provo de fer galetes amb les nenes, ja et diré com les fan, i tant! un petonet!

    ResponderEliminar
  3. M'ha agradat molt la fotografia en blanc i negre de la guitarra i la nena. Crec que has d'explorar aquesta faceta de fotògrafa, com a mínim en algun locar de l'entorn i ja veurem fins on pots arribar, artística i econòmicament.
    PD: un comentari més de amics dels pares, que com a mínim jo segueixo el teu blog amb molta estimació

    ResponderEliminar
  4. Enric, gràcies! Just avui he rebut una invitació a una exposició fotogràfica d'un amic meu. Potser quan torni podria fer el mateix amb algunes de les fotos que he fet i de les que em queden per fer, per mostrar una mica el que estic disfrutant aquí!

    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  5. Cristina! Jo sempre et dic que les teves fotos valen molt la pena. Et recullo la idea que dius de poder-ne fer una exposició quan tornis. Potser des de La Pinya et podem donar un cop de mà. No ho sé... és una idea que se m'acaba d'acudir ara. Com diria el Ton "sintonia atracament" però queda dit. Apali, cuida't molt!

    ResponderEliminar
  6. Gemma! Jo encantada de que em dongueu un cop de mà des de la pinya! ja madurarem la idea jeje Merci pel comentari! Estic esperant que arribi el senyor hivern per enviar-vos una foto amb una Pinya a la mà! una abraçada!

    ResponderEliminar