viernes, 1 de octubre de 2010

Accomulation of stories



Buff no sé ni per on començar...

Em sembla que em vaig quedar en dimarts o dimecres. Comencem per dimecres... Per fi va arribar el Todd del viatge a Tailàndia i, per tant, més temps lliure per mi i més tranquilitat a casa, sobretot amb les nenes que es notava que el trobaven a faltar... Així que a la que va arribar jo ja vaig tenir lliure tota la tarda i vaig anar a fer unes quantes fotos, bueno, moltes, a Stanley Park. Des de dimecres que està fent un sol que sembla ple estiu! i s'ha d'aprofitar...



Una tarda a Stanley Park, 400 fotos... La meva càmara treu fum aquests dies... Vaig estar passejant com molts altres canadencs que aprofiten el bon temps per anar en bici, córrer, passejar, jugar amb els nens, llegir, estirar-se, patinar, el que sigui...
El parc, com crec que ja he explicat, és enorme... i cada dues passes et trobes un raconet encantador. No podia parar de fer fotos! i amb aquell sol... Em vaig assentar davant del mar i m'hi hagués passat hores i hores.




Quan ja tornava cap a l'estació de bus, em va trucar la Laurie i em van dir que estaven al parc també, a la Third Beach, i jo havia arribat fins a la Second Beach, així que me'n vaig tornar cap a la platja i vaig caminar fins a la tercera. I allà estaven els quatre, com la família feliç que són, jugant amb les nenes i disfrutant del dia que feia.



Al tornar cap a casa vam comprar pollastre! ohh una mica de carn... No era com un bon bistec, però em va sentar... jejeje la veritat que vam fer un sopar boníssim. Es notava que el Todd tornava a estar a casa.




Per la nit vaig fer una sortida a un pub de north vancouver amb un amic que vaig conèixer al bus, i em va presentar a tot d'amics. El pub era d'aquells típics de fusta, cerveseros i amb bona música d'ambient.



Dijous tenia tooooot el dia lliure. I va rendir molt jeje Pel matí vam anar a pujar fins Grouse Mountain. La intenció era pujar-hi caminant, que són unes dues hores a fondo, però la Jeanette no tenia prou temps i vam agafar el funicular, pagant és clar. I vam pujar enmig de tots els iaius i iaies jeje




Un cop a dalt les vistes són maquíssimes, i pots pujar amb el telecadires fins més amunt, on hi ha un " molí eòlic". També s'hi pot pujar però s'ha de pagar a part i ja haviem pagat prou...




També hi havien óssos, ocells, i un espectacle de dos homes que feien competicions de tallar llenya, escalar arbres, etc La gràcia va ser al acabar, quan et podies fer una foto amb els nois i hi vam anar amb la Theresa. A la que anaven a fer la foto, el noi que tenia al costat em va agafar de cop a l'estil núvia, i jo ben contenta clar! Pobret, va haver d'aguantar-me una estona a que féssin unes quantes fotos jeje



Per la tarda vam tornar a quedar les tres i vam anar al centre comercial de Capilano Mall, i després de remenar per les botigues vaig trobar una caçadora de pell bastant bé de preu, i la Jeanette i la Theresa em van pressionar per que la comprés... Ja veig que no puc anar amb elles jejeje




Així que un altre dia rodonet, arribo a casa amb jaqueta i barret nou i rebo un mail de la Mireia, la meva amiga que està a Montreal i que es canvia de família, i ja és segur!! D'aquí una setmaneta la tindré per aquí... quina il·lusió! T'espero amb MOLTES ganes Mire!




I avui, un altre dia de sol... ens estem mal acostumant... I així que hem anat amb la Theresa a patinar per Stanley Park, si, ja veieu que m'encanta el parc... I hem acabat donant toota la volta, que no ho sé en quilòmetres, però deu ni do lo cansada que he acabat. Tres hores patinant i fent fotos, això si... Perquè una de les coses que tenim en comú és que ens encanten les fotos. A mi fer-les i a ella que li facin jeje Al final els patins m'han fet mal i m'estan sortint unes butllofes als turmells, però mare no t'espantis que no és res! :)


He arribat a casa i no hi havia ningú, així que m'he fet el dinar i he estat tocant la flauta ben tranquila... I ara estic aquí que aquesta nit em toca quedar-me amb les nenes perquè els pares havien de marxar.


Demà ja es veurà però pinta bé. Hem quedat amb el noi del bus, els seus amics i les meves amigues.



Bona niit!



2 comentarios:

  1. Sembla que estiguis dins una pel·lícula. Les fotos són molt maques, els lloc preciós i a tu se't veu fantàstica!! Un petonàs

    ResponderEliminar
  2. Ai si.. Aquests dies amb el solet que feia ho he disfrutat molt! una abraçada Mercè!

    ResponderEliminar