viernes, 15 de octubre de 2010

Week days

Després dels caps de setmana d'anar amunt i avall, entre setmana tot és més calmat. Dimarts i dimecres vaig anar a buscar les nenes a l'escola i vaig estar amb elles fins la tarda. Va fer bon temps i vam poder aprofitar per anar al parc o dinar a l'aire lliure a una plaça davant de la biblioteca. Quan fa bon temps és més fàcil distreure les nenes i si estem fora de casa menys feina que tinc en endreçar, clar! jeje

Aquesta setmana he fet dues classes de hot yoga i m'agrada. Poc a poc vaig millorant i faig millor els exercicis i això sempre anima jeje Em noto amb les cames més fortes i tot, perquè les treballes encara que no ho sembli. I també m'agrada perquè al suar tantíssim et sents com quan surts de la sauna, amb la pell més fina.

Em començo a sentir bastant adaptada, ja no necessito mirar quin bus necessito cada cop que surto de casa, me'ls començo a conèixer, i mira que n'hi ha...

El dimecres volia seguir amb la "costum" d'anar al The Raven, el pub, però em tocava quedar-me amb les nenes, així que vaig avisar a l'"au pair team" i vam quedar totes per anar-hi dijous.

A partir de dijous ja estic més lliure i puc fer més plans. Aquest dijous vam quedar unes quantes i vam anar a veure la Capilano University, que la tinc a un quart d'hora en bus! Vaig agafar un llibret amb tots els cursos i estudis que hi fan també. Ara me l'haig de mirar detenidament, però vaig veure un curset d'un dia per aprendre a fer servir la càmara nova que estaria molt bé fer-lo... Cau en dissabte 23, però potser tinc un altre plan interessant per aquell cap de setmana. La Christina m'ha convidat a passar el cap de setmana amb la seva família que fan una mena de viatge en un barco que tenen i fan una trobada amb tot de famílies per celebrar el halloween a una casa antiga perduda ves a saber on jeje Ho hem d'acabar de mirar però estaria molt bé! El tòpic de la festa és mèxic, potser m'hauré de buscar una disfressa de cactus... jejeje Això seria el cap de setmana abans de Halloween, així que tampoc em perdria la festa aquí.

A lo que anava... Després de pul·lular una mica per la universitat, vam anar totes a fer un cafè i la majoria de les noies van marxar perquè els hi tocava anar a recollir els seus nens de l'escola. Jo tenia el dia lliure i la Loïse també, així que ens en vam anar les dues a seguir pul·lulant, però pel centre comercial de Capilano Mall. Abans però vam entrar a una botiga de Halloween i és impressionant la de coses que tenen, entre disfresses per tothom, perruques, màscares, decoració, montres, personatges de por a tamany real que parlen... Impressionant.
La Loïse i jo vam estar una bona estona anar provant perruques jeje

Se'ns va fer una mica tard i estavem mortes de gana, així que vam anar a mirar què podiem dinar. Vam triar menjar indi, i per 7 dolars vam agafar un plat d'arròs i podies triar tres acompanyaments d'entre uns dotze diferents. Al cap de cinc minuts teniem la boca cremant, però la gana podia més i no paravem de menjar. Potser vam estar fent "mmmmm" en tots els tons possibles durant un quart d'hora seguit jeje

Vam estar sentades menjant durant dues hores, anar xerrant i rient. És la flautista que he conegut i parlant amb ella sento que tinc bastant en comú, va ser agradable.

Després vam entrar a un Walmart, i amb la tonteria vam acabar de passar la tarda allà. Haviem quedat amb les noies després de sopar, però no teniem temps d'anar a casa i vam anar a recollir uns amics seus que venien amb nosaltres també. Al final vam acabar anant tots a un pub estil surfero a prendre algo i vam acabar bé la nit.

Avui he anat a fer una feina extra per guanyar més dinerons per comprar-me unes botes d'aigua. La família de la Christina demà celebren una festa d'aniversari i necessitaven ajuda per preparar la casa. I no m'extranya... la casa era enorme! Una super cuina, tres menjadors, dues llardefocs, no sé quants lavabos, etc. i tot per dues persones! Hem estat de 10 a 5 netejant, ha sigut un conyasso però ens han pagat bé almenys :)

El pitjor és que no hem dinat fins les 4 i estavem mortes de gana! la dona si que havia dinar per això, però se li ha passat que nosaltres també haviem de menjar... Té una mica d'excusa perquè la dona es trobava fatal, la setmana passada va estar a l'hospital i tot. Però a la que hem vist que no hi havia intenció de menjar hem agafat el cotxe i hem anat al primer lloc que hem trobat per devorar, en el meu cas, un hipermega quebab!

Al tornar a casa, em tocava estar per la nit amb les nenes, i estic agafant forces per aquest cap de setmana.

Estic més emocionada de lo normal. Crec que serà un gran cap de setmana... Al arribar a casa he rebut els primers missatges felicitant-me pel meu aniversari i això sempre agrada. Un aniversari diferent, lluny de casa, sense la família i amics més propers... però crec que serà especial. Com m'ha dit una amiga, la Sara, qui hagués dit fa uns mesos que ara estaria per Canadà? Estic emocionada perquè demà per fi ens veurem amb la Mire i passarem el cap de setmana juntes... així que què millor que poder passar l'aniversari amb ella? Quines ganes...
Demà farem alguna cosa amb la family, anirem a donar una votla tots junts i farem dinar o sopar d'aniversari, potser fem pastís i tot! jeje Més tard arribarà la Mire, l'aniré a buscar i anirem al The Cellar, un pub de jazz, amb el Neil també. Demà hi toca un saxofonista molt bo!
He hagut de fer plans i plans perquè demà, unes quantes de les noies aniràn a treballar a la festa que deia abans, així que amb les noies ho celebraré diumenge. Farem un picnic a Stanley Park i faré truita de patates jeje En teoria el temps ens ha d'acompanyar...

I res, aquest és el plan i estic molt contenta... Jo no sóc de grans festes, i la idea del club de jazz i el picnic a la platja m'encanta i ja és més que especial per mi!

Avui estic molt xerraire però fa dies que no faig fotos, però estic segura que aquest cap de setmana tornaré a omplir la càmara!

Bona nit, i bon cap de setmana!





6 comentarios:

  1. Cris!!Primer de tot....MOLTES FELICITATS!!!PELS TEUS 22 ANYS!!Estàs en el moment adequat i en el lloc adequat per celebrar-los.Ja he vist tots els teus plans.No pares eh!!
    Saps que m'agrada molt com escrius? Veus és un descobriment per a mi!!Has hagut d'anar al Canadà pk jo m'en enterés je je...He esclatat a riure quant he llegit lo de disfressar-te de CACTUS!!També m'he imaginat la cara k deuries fer (aquesta si k la conec).Bé ja m'explicaras com ha ant tot plegat.Petons per tu i ...per la Mireia.

    ResponderEliminar
  2. Criiiiiiiiisssssss!!! He tingut dues sensacions a part de l'alegria-enveja que sento sempre que et llegeixo.
    La primera moooooooooooolt riure a l'imaginar-te vestida de cactus, amb els braços pujats i tot jejejejejeje
    I la segona mooooooooolt orgull de veure (PER PRIMER COP) el meu nom al teu blog!!!!! A veure si m'anomenes més nenaaaaaaaaaaaaaaaa grrrrrrrrrr
    Sort que parlem via facebook aquests dies que matines o matino jo, quina gràcia :)

    Bueno reinaaaaa!! Un petonàs (millor 22) i a disfrutar-los de nouuuuuuuuuuu

    ResponderEliminar
  3. MOLTES FELICITATS !!!!!!!!!!!! Segur que tindràs molts aniversaris especials durant la vida, però em sembla que aquest serà díficil d'oblidar.
    Una forta abraçada i molts ptonets.

    ResponderEliminar
  4. Moltes felicitats, Cristina. A casa el teu aniversari no passa desapercebut. T'envio un petó galàctic, però el retorn m'el deus, quan siguis per aquí.

    ResponderEliminar
  5. Cristina Gómesssssss, per molts anys!!!
    Quan has dit que faries el primer concert, al pub, amb l'altra flautista,la Loïse? Ja ens informaràs del lloc, data i hora...que no em vull perdre l'ocasió.

    ResponderEliminar
  6. priimaaaaaaa m'encanta llegir el teu blog!! :) recorda que em deus una sessio de skype!! ;)

    ResponderEliminar