jueves, 21 de octubre de 2010

Beautiful


Ja torno a tenir alguna anècdota més per a explicar...

Dimarts va ser un dia tranquil, tot i que és el dia que més hores estic amb les nenes. Vaig anar-les a buscar a l'escola, vam dinar i vam estar jugant al parc. M'he inventat un joc molt senzill per jugar i ja serveix per distreu-re les nenes una estona i sempre acabem jugant al seu "pica paret" que ells li diuen: "What time is it mister Frogg?" jeje però sempre acaba sent el mateix, perseguir-se uns als altres i córrer amunt i avall.



Al tornar a casa vaig tenir un break fins les 18.30 que em tocava quedar-me amb les nenes. Vaig aprofitar un petit moment d'inspiració i caig començar a escriure una cançó, molt senzilla, per les nenes.

Just abans vam estar provar amb les nenes de fer sonar la flauta, i la Sabyne sembla interessada. Li va començar a sonar una mica i li va fer gràcia i ara diu que li agrada molt jeje Potser començarem a fer classes de flauta! La foto m'encanta...



Sembla que no, però a base de llegir contes i més contes a les nenes estic millorant la lectura! Tot i que a vegades, les nenes segueixen sense entendre del tot el que els hi llegeixo jeje només quan els llibres són senzillets... En tenen cada un que semblen embarbussaments (he hagut de buscar la paraula, que només em sortia en castellà...)

Dimecres també va fer solet, així que vaig pensar de portar les nenes d'excursió i fer un picnic a Lynn Canyon Park. A vegades quan proposes coses per fer el primer que diuen és: "I don't want to" així que quan les vaig recollir de l'escola no els hi vaig dir on anavem . Sorpresa. I va funcionar, van estar contentes i vam estar caminant, vam passar pel pont en suspensió i vam acabar al centre ecològic perquè els hi encanta mirar i remenar tot el que hi ha.




Per la tarda vaig anar a fer una mica de yoga i la veritat que estic veient que el m'agrada més és el hot yoga. Ara ja tinc la meva estora particular, taronja, que m'ha deixat la Laurie. Ara em faltaria una bossa per poder-la carregarals hombros perquè el dia que plogui, entre bolso, estora i paraigues no sé pas...




I ara bé una de les coses divertides de la setmana. Vam quedar dimecres vespre amb les noies per anar a prendre algo a un pub de Lonsdale Quay, i va coincidir que era nit de karaoke. Vam demanar algo per beure i un noi va començar a cantar. Més tard ens van portar un llistat de totes les cançons i vaig buscar-ne una de castellana per cantar, perquè de catalana crec que no... jeje però totes eren molt enganxoses, Julio Iglesias, Gloria Estefan, i altres de llatines que no conec de res. Però de cop vaig veure una cançó que és la única que conec sencera en anglès. És una de la Christina Aguilera, Beautiful, que vaig escoltar moltíssim fa molts anys. I ho vaig veure clar, així que sisi, vaig anar cap allà i abans de que m'ho pogués pensar una altra vegada, la cançó ja començava a sonar.



Tenia el suport incondicional de l'"au pair team" així que almenys ja tenia algú que aplaudís per molt malament que ho fes jeje I al final em van donar una samarreta de hoquei per haver cantat! Suposo que per haver-me atrevit, més que res... I ja imagineu jo que contenta!

Al tornar cap a casa, vaig coincidir per segona vegada en el mateix dia amb un conductor que ja hem fet amistat i estava explicant-li la historieta, i estava tant distreta que vaig parar unes quantes parades abans de la meva, així que em va tocar caminar pujada amunt una bona estona... però tenia la meva samarreta!! :)

I avui, dijous, dia lliure. Pel matí he quedat amb la Lea, que és del Quebec i està aquí fent d'au pair per millorar el seu anglès. Hem fet un cafè i hem estat xerrant de tot i crec que les dues ens estem sentint igual. Estem molt contentes d'haver près la decisió de venir cap aquí i ens hi estem trobant molt a gust. Ella en teoria marxa al març però ja està pensant en allargar-ho... Hem dit que sempre podem llogar una casa juntes jejeje

He tornat a casa, m'he fet un bon dinar amb restes de patates que van sobrar de les dues truites de patates... Si Mire, en vam comprar masses! Però m'han servit per fer-me un platillo ben bo.
Després he anat a casa del Neil que feia dies que deiem que haviem de provar de tocar junts, ell toca la guitarra. Una bona tarda, ens ha passat molt ràpid. Ara buscarem més temes per tocar junts i m'està ensenyant uns quants acords. M'ha dit que em deixarà una guitarra perquè pugui tocar a casa i tot! Ah i a més m'ha donat un regal d'aniversari! M'ha regalat aquest àlbum de fotos per que l'ompli. M'ha encantat! És per posar les fotos i escriure comentaris. Els meus records de Vancouver! Ja li he dit que crec que necessitaré més d'un àlbum jejeje A aquest ritme... Quin detall, m'ha fet molta il·lusió!


Demà tinc lliure fins les 18h, que em toca quedar-me amb les nenes al vespre. Tinc unes quantes coses al cap per fer, però ja decidiré demà quan m'aixequi. I dissabte per la tarda tinc el curset de bisuteria que m'han regalat la família! Ja en tinc ganes!

Bona nit!


Molts petons!

2 comentarios:

  1. Em sembla que amb tantes "adquisicions" al final de la teva estada hauràs de llogar un vaixell o un avió de càrrega per a les coses que compres i els bons moments que estas coleccionant.
    Bona setmana, des de diumenge a la nit, preparant-me per a tornar a començar a treballar.

    ResponderEliminar
  2. Em sembla que tens raó Enric! Hauré de comprar una segona maleta, al pas que vaig jeje I d'aquests dies aquí, me'n recordaré sempre, això segur!

    Espero que comencis la setmana amb bon peu i energia! Una abraçada!

    ResponderEliminar