jueves, 7 de octubre de 2010

Sushi Lessons!


Un altre cop que em toca fer memòria sobre el que m'ha passat aquests dies...

Normalment de dilluns a dimecres són dies normals, amb els matins per casa, esmorzant amb calma, un cafetó, una mica de flauta, mails als amics, skype amb la mare i algun amic més (però la mare no falla jejeje) etc. I després a buscar les nenes a l'escola i passar l'estona amb elles fins a mitja tarda. La setmana es comença a animar a partir de dimecres nit. Hem trobat un pub aquí a la banda de North Vancouver, The Raven, que està bé, i dimecres nit s'hi està molt bé prenent algo, ja que dijous és el meu dia lliure i puc allargar més la nit :)



El dimarts vaig preparar el meu primer dinar seriós i contundent. El Todd em va explicar el podia cuinar i van estar contents del resultat. Mentre cuinava tenia a la meva mare supervisant-me amb l'skype jeje Vaig fer un acompanyament per una mena de llavor que es diu Kinowa, semblant a l'arròs, i hi vaig posar tofu, pastanaga, ceba, col, gingebre, salsa de soja, oli de sèsam i una mica d'un sirop que tenen que és com un substitut del sucre. Molt bo!


Així que ahir per la tarda em vaig començar a moure per buscar aliades per anar al pub i resulta que unes quantes au pairs viuen aprop del pub i hi acostumen a anar també. Ahir n'érem cinc: una de Suècia, una de Suïssa, una d'Alemanya, una del Quebec i jo. Molt divertit! Ahir, per això, em vaig passar de parada de bus i vaig estar xerrant amb el conductor, de mèxic, fins que el bus tornés a fer la ruta en sentit contrari. Es veu que els conductors de bus em tenen simpatia! jeje


Jo només coneixia a una de les noies, que justament quan vaig arribar no hi era... Així que vaig estar buscant pel bar unes possibles candidates a au pairs, i no em va costar gaire jeje La sueca destacava per si sola, rossa nuclear! Vaig acostar-m'hi i em vaig presentar i per sort no m'havia equivocat jeje Vaig estar parlat bastant amb una de les noies, la de suissa. Es diu Loïse.


Avui al matí mentre feia el mandre he rebut un missatge seu per si volia anar al downtown i també havia quedat amb el Neil que potser aniria a la UBC, la British Columbia University, i quedariem. Finalment m'he aixecat jeje i a la cuina m'he trobat a la Laurie i al Todd preparant sushi per emportar-se per dinar i me'n han ensenyat. Una master class! Al cap d'uns minuts estava ensenyant-li als meus pares i a la Mireia com feia el meu primer sushi! jeje Per cert, ha quedat bo i tot! És senzill... L'he posat a un tuper i he anat a trobar-me amb la Loïse davant del seabus.



Mentre xerravem hem descobert que ella també toca la flauta! Quina gràcia... Hem anat parlant i tenim bastant en comú i m'ha dit que es va estar mirant per anar a tocar a una orquesta de West Vancouver, i ho mirarem juntes! Llàstima que ella marxa al novembre...


Un cop al centre hem agafat el bus cap a la universitat i només arribar ja ens ha sorprès lo gran que era l'estació, amb tot de busos que venien de tot arreu. La UBC és enorme... és estil la UAB, que és tot un complexe universitari que hi tenen de tot. M'ha encantat... Ja fa dies que hi penso, i crec que em miraré si hi puc estudiar algo en serio...



Allà ens esperava el Neil i ens ha fet una visita per una petita part i després ens hem assentat a un jardí per degustar el meu sushi amb una mica de salsa de soja que hem trobat a la cafeteria jeje



Al tornar cap a la zona nord he parat a una botigueta de manualitats que tenen de tot, tot tipus de pintura i materials. M'hi he estat una bona estona anar remenant... Busco idees per algun regal de nadal :)


De camí cap a la parada de bus he fet unes quantes fotos més perquè les fulles estan caient i els parcs n'estan plens i crida molt a fer una parada per amortitzar la càmara.


Un cop a casa, al cap d'una estona han arribat les nenes i la Laurie i m'han vingut a ensenyar coses i a explicar-me la tarda totes emocionades i contentes jeje La Laurie les ha posat a dormir i s'ha quedat adormida ella també al llit de la peque!


Jo m'he preparat algo per sopar i he anat caminant cal al cine, que el tinc a 5 minuts, i havia quedat amb la Theresa, Jeanette, Christina i una noia que encara no coneixia, però que s'uneix al grup de les alemano-parlants jeje



Hem vist la pel·lícula que va sobre el facebook: the social network. No està malament però suposo que millora quan l'entens tota sencera jeje Hem sembla que la tornaré a veure en castellà o català per acabar d'entendre tota la història... Ara feia bastant que no anava al cine i ja ho trobava a faltar!



Demà al matí tinc pensat anar a una botiga amb tot de cosetes per fer collarets, arracades i coses, perquè tinc uns collarets a mitges que vull acabar i necessito algun cordill mínimament maco i crec que m'hi estaré tot el matí... La Laurie diu que tenen coses molt maques. I ja vaig encarant el cap de setmana, ja tinc propostes ara falta veure què acabaré fent! Estic contenta amb la gent que vaig coneixent, la Loïse sembla ser maca també i si toca la flauta també ja té molt punts guanyats jeje


Bona nit!






1 comentario:

  1. Noia!!Quantes coses k ens expliques!!Quina pinta k té la uni, a veure si trobes alguna cosa interessant per tu.Ara es l'hora d'aprofitar les oportunitats k et passen pel davant.Això d estar a una de les ciutats amb molt bona qualitat de vida es una oportunitat per explotar....ara k tu ja saps triar eh!!

    ResponderEliminar