lunes, 4 de octubre de 2010

The sun is over


Dissabte.

Vaig quedar amb tot un grup d'au pair a Downtown i vam estar passejant fins que van marxar cadascuna a casa seva a canviar-se per la nit. Jo em vaig quedar amb una au pair d'Àustia, Christina, donant voltes per dos barris, Gastown i Chinatown.


Vam estar donant voltes juntes des de les 4 fins les 8 i mitja i ens va donar temps per xerrar i xerrar. Normalment quan et trobes amb un grup nou d'au pairs, comences a fer les típiques preguntes d'au pair: com és la família, quants nens cuides, com són, quin horari fas, i un gran etc.


Però quan només en sou dues, i ja has fet les preguntes obligatòries, és més fàcil acabar xerrant de la vida de cadauna i va estar bé. Primer per Gastown vam veure el rellotge de vapor i l'estàtua del fundador, Gassy no se què jeje. El barri esta ple de botiguetes índies i d'aquelles que tenen tot de coses originals que a mi m'encanta remenar...




Unes passes més i et trobes en mig de Chinatown. No cal veure la famosa porta, perquè de cop tot el que veus és asiàtic, els cartells, la gent, els jardins... Vam voler visitar un dels jardins botànics però ja estava tancat, i vam acabar sentant-nos en un banc aprofitant l'últim sol del dia.




Després vam tornar cap a Gastown perquè haviem quedat amb les altres noies per sopar, però anavem dora i ens vam trobar un petit bar amb una noia que cantava i un violinista i ens vam quedar escoltant-los des del carrer.

Al sopar erem vuit au pairs, totes d'Alemanya i Àustria menys una altra noia del Quebec i jo. De tant en tant parlaven alemà, però entre elles mateixes parlen diferents dialectes i els fa gràcia veure que cadauna té un nom diferent per la mateixa cosa jeje Després de sopar va venir el Neil, al final sense amics, i les au pairs van anar a un club, més tirant a disco, i jo em vaig quedar amb el Neil i la Christina en un pub. El barri està plè de pubs i hi ha mooolt ambientillo!

Diumege.

Vaig estar amb les nenes i dos amics de la família tota la tarda. Està bé per que s'entretenen molt bé jugant tots junts, però són el doble de mans per desendreçar la casa jejeje

Dilluns.

Es nota que aquests dies de sol s'han acabat, ja torna a fer núvol i pluja i més fresqueta.
Pel matí he estat fent sessions d'skype amb la incondicional mare i amb la Txell! En teoria havia d'anar a buscar les nenes a l'escola, però al final hi ha anat el Todd i jo m'he quedat preparant algo per menjar. Avui he pogut obrir la llauna sense trencar l'obrellaunes aquest tan raro que tenen... però després he vist que m'havia equivocat de llauna, que no era de tonyina sino de salmó jeje



Per la tarda havia d'estar amb les nenes fins les 16h i hem estat pintant un bosc amb cartolines, i un cop ho hem tingut tot, la Willa s'ha vestit de fada i ens ha fet un "show". Tinc el vídeo... però ja us la podeu imaginar cantant i ballant pel menjador a l'estil ballet clàssic i donant corda a una caixa de música.

Després hem fet màscares, i els hi he fet unes ulleres rodones i negres com unes que té el Todd jeje




M'ha fet gràcia la Willa quan estavem a la meva habitació i m'ha portat un regal que ha pillat por ahi perquè volia que li fes un cor de cartolina amb els noms dels seus amics com el meu, i no sé com ha anat que m'ha dit que em podria quedar a viure per aquí, que no cal que torni a casa jejeje Crec que ho va passar malament quan l'antiga au pair va marxar... que és mona!



Avui ha tocat una altra sessió de hot yoga, avui la classe estava plena plena. I al acabar, caminant cap al bus he vist que m'havia deixat el moneder a casa, i no tenia el bitllet mensual de bus, així que apa... a caminar! Al caminar he olorat per primer cop la olor a xemeneia, feia fresqueta, i tot plegat m'ha portat una sensació molt hivernal. Trobaré a faltar amorrar-me al foc de casa amb una manteta...




6 comentarios:

  1. Ja veig k t haure de enviar la teva manteta!! sniffff...i a caminar una altre vegada?

    ResponderEliminar
  2. Ohhh la mantetaa! hauré d'anar amb cuidado amb el que dic perquè a veure si ja la tinc en camí! jejejje ets molt eficient mare!
    I si... a caminar un altre cop, faré cames!

    ResponderEliminar
  3. Ets una font d'il·lusió, i la transmets en el teu blog. M'estàs enganxant i si no entro a veure com et va tinc la sensació de que no disfruto d'aquest Vancouver que ens estàs regalant.
    Si vas al sotaescala veuras que aquest cap de setmana ha tocat verema. Ja tenim el most negre en la bota i el blanc començant a fermentar.
    Per cert, el Sam està cada vegada més content de venir a la vinya. Les primeres vegades s'havia escapat, però ara ja està amb nosaltres l'estona que feienjem, i puja al cotxe amb facilitat i es porta molt be, sense seure als seients.
    Fins la propera !

    ResponderEliminar
  4. Enric, gràcies pel comentari, m'ha encantat, me'l he llegit uns quants cops ja! la veritat que estic vivint algo molt maco i estic molt molt contenta. Espero que us arribi una mica d'aquesta alegria jeje
    Faré un repàs al teu blog! que té pinta de que la verema ja està en marxa del tot! i el Sam... que és maco! segur que està ben content de fer-vos companyia per la vinya, una abraçada!

    A mi també m'agrada saber com esteu!

    ResponderEliminar
  5. Ja estas molt integrada, organitzada i a gust !!. Llàstima que no tinguin llar de foc. No es pot tenir tot :) Ptnets.

    ResponderEliminar
  6. Lurdes, tens raó, no es pot tenir tot! la cosa és que tenen una llardefoc, però és elèctrica! no és el mateix...

    ResponderEliminar