domingo, 26 de septiembre de 2010

Birthday parties


Quin cap de setmana de festes d'aniversari! Una dissabte i una diumenge... Primer em feia una mica de mandra, però no ha anat gens malament! Les nenes entretingudes, jo no m'havia de cuidar de res, només de disfrutar fent algunes fotos i sobretot de menjar! M'agraden les festes d'aniversari d'aquí. No són les típiques festes amb coca-cola i patates i ganxitos, sino que les mares preparen coses boníssimes, sucs de fruita, pastissos, amanida, safates plenes de fruita i fins i tot lasanya!



El dissabte em vaig aixecar i m'esperaven unes torradetes dolces, que haig d'aprendre com les fan, i un batut natural de plàtan. Vaig estar pul·lulant per l'habitació i fent el mandre fins a la hora de dinar. Feia sol i era perfecte per anar a fora i vam agafar les coses i vam anar a passejar per Lynn Canyon, un dels parcs amb pont penjant.




La Theresa havia de passar tot el cap de setmana sola amb la seva nena, la Elisabeth, de nou anys i bastant malcriada. Es van apuntar a l'excursió amb nosaltres i per variar vaig amortitzar una mica més la càmara... Tant que després vam haver de córrer cap a la parada de bus, que havia passat uns minuts abans de l'hora i vam haver d'esperar al següent per anar cap a la festa d'aniversari.


Resulta que érem els únics convidats, perquè després de convidar a tots els nens, van cancelar la festa, però just el mateix dia van tornar a trucar per avisar de que la festa al final seguia en peu. I clar, tots els altres nens ja havien canviat els plans i no van poder anar-hi. La casa també tenia molt d'encant, sobretot el jardí. Tot verd, amb una cabanya a l'abre i un tobogan, amb una llit elàstic i gronxadors fets de pneumàtic que eren uns cavalls. Tot un món pels nens...


Van estar jugant i rient i van trencar la pinyata amb carmels i serpentines a dins mentre jo xerrava amb la mare, i si... feia algunes fotos més jeje

Al acabar ens van acompanyar a casa i ens vam trobar amb una altra festa. Aquella tarda celebraven que una amiga de la Laurie està embarassada i està apunt de tenir el nen. Em van explicar que fan tota una cerimònia, es reuneixen tot de mares i amigues i fan una mica de "ritual" i fan un collaret amb una peça de cadascuna de les amigues. La casa estava plena de dones, música tranquila, espelmetes, tè, coixins i una taula pleeeeeena de menjar, ohh que bo!



Per la nit vaig anar a casa la Theresa per fer-li una mica de companyia i veure si la nena, al tenir convidats es comportava una mica més jeje La nena és una mica brutota, fa anar a la gata d'una banda a l'altra. No m'extranya que marxi corrents quan veu la nena jeje I res, una nit de sofà, manta i una pel·lícula d'aquelles típiques i romanticones que ens creen males expectatives jeje (Letters to Juliet). Al tornar cap a casa plovia, però amb una mica de músiqueta, la pluja es passa millor!



I avui més del mateix! Hem fet un esmerzar dels complets, amb restes de la festa materna i ous passats per aigua.


Avui hem fet la primera reunió a l'skype amb les calderines, i ha estat divertit sentir-les i explicar-nos les tonteries. Ha faltat la Mire que estava dalt de la muntanya i la laura que collia bolets jejeje ha estat bé poder sentir-vos! :)



I res.. per la tarda més festa! Hem tornat a agafar el tren i avui hi havien molts més nens. La festa era en una mena de local de tota la comunitat de cases. Hi havia el menjador amb una cuina grandiosa, un espai amb llardefoc i sofàs, una sala amb tot de joguines pels nens i una casa de fusta i una corda per saltar des de dalt.. Hem estat fent figures amb una pasta que després es cou i es pinta. Em sembla que ho he estat la que s'ha entretingut més fent manualitats jeje He fet collarets i arracades de pasta, i estic orgullosa de la meva producció! Ja veureu fotos, però els haig d'acabat, falta el toc final jeje però m'encanten...


I ja he passat un altre cap de setmana, i tinc bastantes coses al cap per aquesta setmana que començarem. Crec que m'estic tornant creativa per moments! A part vull anar al centre de yoga i a fer alguna excursioneta que fa dies que tenim pendent amb la Theresa i la Jeanette, si el temps ens deixa...

Que comenceu la setmana amb bon peu!
Bona nit!

4 comentarios:

  1. Continuo penant que estàs molt bé. Has tingut sort amb la família. Veig que aneu amb màniga curta, no fa fred? Les fotos són precioses!! Petonets

    ResponderEliminar
  2. Mercè! sii... hi estic molt bé! ja veus... he nascut amb la flor al cul! jeje Anàvem amb màniga curta perquè va fer un dia de sol perfecte i estavem d'excursió, però normalment va anem més abrigadets, sobretot quan fa núvol. Vas veure ls galetes? ja n'aprendré ja.. que estàn boníssimes! una abraçada!

    ResponderEliminar
  3. Festes sense coca-cola ni patates !!! ni Pastís amb espelmes?? Originals 100% . Ja veus que estic enganxada al teu super-blog.
    ptnets.

    ResponderEliminar
  4. jaja pastís sí que n'hi havia, però fet de casa i mooolt bo! Gràcies per comentar, em fa molta il·lusió veure que llegiu el blog! un petonet!

    ResponderEliminar