martes, 14 de septiembre de 2010

Finestres trencades

Aquest matí hem tingut que córrer... Jo estava preparant la bossa amb el dinar de la Willa i meu quan he sentit com un cop i he vist que el vidre de la porta del menjador que dóna a la terrassa s'estava esquerdant per moments! He baixat corrents a la planta de baix que és on ells treballen al despatx i he avisat a la Laurie (que per sort meva estava a casa...): Laurieee, I've an emergency!, li he dit, i totes dues corrents cap a dalt i el vidre es seguia escardant. Es podia sentir el soroll de cada vidre que es trencava i teniem por de que es desmoronés d'un moment a a l'altre. Hem corregut més i hem posat un plàstic al terra per poder recollir els mini troços de vidre si s'acabava de trencar... però de moment aguanta! M'he sentit una mica malament perquè jo era la única que estava per allà quan s'ha trencat i potser han pensat que he estat jo sense voler...



Suposo que també tinc sentiment de culpa perquè ahir vaig voler obrir una llauna de tonyina, i tenen uns obrellaunes raríssims... i ho vaig provar i provar, però al final l'obrellaunes es va "escaxarrar". Sort que el Todd el va poder arreglar hehe deuen pensar que són una patosa!



Ahir em vaig descuidar de dir que la Laurie em va regalar una llibreta molt xula que em va comprar perquè sempre vaig buscant papers per apuntar-me els números dels busos que haig d'agafar, les parades, etc. Un detall!

Avui era el primer dia que anava a buscar les nenes a l'escola sola, i ha anat bé. L'únic fallo és que m'he deixat de posar els coberts a la bossa del dinar, i hem començat a menjar amb les mans... no teniem més remei! però hem tingut la sort que una profe ens ha vist i ens ha deixat unes forquilles i culleres jeje


Hem recollit la Sabyne i després de jugar una estona amb els altres nens, hem anat a la biblioteca. És enorme i molt maca, suposo que durant l'hivern deu estar molt concurrida jeje Les nenes s'han tornat boges perquè han trobat tot de llibres de fades que els hi encanten



A les 16h ja he lliurat i he anat a fer la segona classe de yoga! avui sense ser "hot". Segueixo sense entendre quasi res del que diu i la feina que tinc en anar copiant a la del costat jeje però m'agrada, és relaxant... La foto de dalt és del centre de yoga, per dins és molt bonic també, molt detallista.


Després d'una hora i mitja de yoga, me'n he anat a passejar pel port i com que ja era fosc es veia l'altra banda del mar tot iluminada, on hi ha el centre i els gratacels.


Al arribar a casa he tingut la sorpresa de que la Laurie havia fet galetes, cookies, i ooohhh estaven boníssimes!!


Demà torno a quedar amb la Theresa per anar a fer una excursió per la montanya, on hi ha un centre ecològic i un pont d'aquells en suspensió. A veure què tal!




3 comentarios:

  1. Ostres...veig que tenen força detalls amb tu!!Ara ja es van perfilant més els teus horaris oi? Akesta biblioteca quan ja faci més fred ...et salvara molt sobretot si a elles els hi agrada.

    ResponderEliminar
  2. Patosa la meva nineta? Nooo, això es que no m'han vist a mi!!! jjejeeje.. Lo de la porta podria ser que algún esquirol hagi fet un bot per intentar entrar i amb el cop s'hagi esquerdat.. surt a les pelis, i tu estas de peli no?
    La vista dels gratacels és impressionant, va mitja por i tot.
    Smuuuuack.Clara

    ResponderEliminar
  3. Cris!! Quant pengis les fotos en el bloger hi ha la possibilitat de penjar-les amb tres tamanys diferents i també es pot activar que els k les veiem les podem fer més grans.Així nosaltres podem veure millor els detalls, i la foto "guanya" je je ....

    ResponderEliminar