lunes, 13 de septiembre de 2010

Comença la vida social

Un altre dia interessant! Aquest matí he quedat amb la Theresa, la au pair d'Àustria. Ahir vam estar una bona estona parlant pel facebook i mirant el google maps per explicar-li on vivia i on podiem quedar perquè em recollís. A les 10 jo l'estava esperant i ens ha costat una mica trobar-nos perquè ella ha girat a la dreta i jo l'esperava a l'esquerra jeje Es fa una mica extrany quedar per fer un cafè amb algú que no coneixes de res, només per conèixer-vos (això és el que em passava pel cap mentre l'esperava...) però ha anat genial. La noia és molt maca i m'ha caigut molt bé! Primera prova superada jeje

Hem anat en busca d'un bar per fer el cafè i com no podia ser d'una altra manera, hem acabat al famós Starbucks... està ple! A cada cantonada en pots trobar un... i allà hem estat xerrant durant dues hores i mitja sobre això de fer d'au pair, de les famílies, de les nenes, de viatges, del seu país... una mica de tot! Aquest dimecres hem tornat a quedar pel matí per anar a fer alguna excursió.




La foto d'abans és de l'esmorzar que m'he trobat preparat quan m'he llevat, perquè avui no calia llevar-me dora per ajudar a preparar les nenes per anar a l'escola. Si es que em cuiden molt bé! Són bastant de fer batuts de fruita i estàn boníssims.





A la 13.30 em tocava estar amb les nenes, i hem anat a jugar al parc del costat de casa. Estava ple de nens perquè hi ha una escola aprop. La Willa ha trobat un cargol i ha estat la reina del parc, tots els nens i nenes la seguien per poder veure el cargolet jeje



La Willa és fascinant, té quatre anys i fa tot el que veu de la seva germana. Tot el dia que diu: això ho puc fer per mi mateixa! i sisi, ella ho prova, i sino pot, ho torna a provar. Al parc, avui ha après a passar per les anelles que pengen, les "monkey bars" i se la veia satisfeta jeje


He intentat penjar un dels vídeos que li he fet, però no hi ha manera de pujar-lo al blog, si algú en té idea... tota ajuda serà bona jeje



Després hem tornat a casa i hem estat pintant i la idea que li he robat a l'Oscar els hi ha encantat, segons elles són bombolles de colors jeje Gràcies per la inspiració Oscar!



Demà tinc un dia lleugeret, pel matí una mica de rentadores i aniré a recollir les nenes a l'escola amb autobus i potser anem una estona a la biblioteca i cap a casa. A partir de les 16h ja estaré lliure i demà aniré a fer la meva segona classe de yoga, aquest cop yoga normal crec! La classe del hot yoga és massa dora.




4 comentarios:

  1. Cada dia llegiré el que publiques ehh!! :) Me'n alegro que tot et vagi taan bé primma!

    Per la festa major faré fotos amb la càmera de una amiga que es com la teva i te les enviaré, serà com si hi fossis! Un petó enorme de la teva cusina petita! (Que demà comença la uni!!)

    ResponderEliminar
  2. Aquí no hi ha rutina. Cada dia fan un horari diferent? Que bé que puguis tenir contacte amb d'altres noies. La casa i les nenes son una mica com un catàleg Benetton. Oi? Tot plegat te molt bona pinta. :)
    Que vagi molt bé el yoga. Ja ens explicaràs. Ptnets

    ResponderEliminar
  3. Estic moooooolt contenta!!! Veig que has trobat un bon lloc !! Contenta i ufffffffff alleugerida!!!

    ResponderEliminar
  4. Lurdes! quina gràcia això del catàleg bnnetton, tens tota la raó!
    Aiiii mare què contenta que estàs de saber que estic perfectament... ja pots respirar tranquila jeje una abraçada!

    ResponderEliminar