viernes, 17 de septiembre de 2010

Dia de tranquilitat



Avui la entrada serà curteta i sense gaires fotos, m'he agafat el dia amb calma jeje

Després de preparar les nenes per anar a l'escola he estat per la habitació, xerrant amb me mare per l'skype (que li encaaaaaanta jeje) i hem acabat enganxant al meu pare al facebook també! Ara si que us trindré a tots ben comunicats! El meu pare ja fa plans per venir a tocar amb el grup d'havaneres a Canadà, com no pot ser d'una altra manera jeje o havaneres o llenya, és clar! M'agrada molt parlar amb tots vosaltres...

Pel matí també he rebut una altra alegria, un amic m'ha enviat un vídeo de la batucada d'ahir per la festa major i m'ha fet molta il·lusió! M'hauria encantat poder estar allà i disfrutar-ho amb ells, però no es pot tenir tot... un altre any serà! M'alegro molt de que els hi anés tan i tan bé!

Ara ens faré una mica de publicitat, ja que hi sóc... (això ho he après del meu pare, que no perd oportunitat per aconseguir actuacions a qualsevol lloc jeje)




Pel matí he estat tocant una mica la flauta, que em venia molt de gust i he estat buscant partitures noves per internet, per anar fent més endavant...

Ja eren les 2am i m'he preparat algo per dinar. Una bona amanida, que a la foto no s'aprecia com era de gran el bol, i unes torradetes amb una "veggi burger".


Per la tarda la Laurie i les nenes anaven a la inauguració d'una botiga de roba i coses de segona mà i m'han dit d'anar amb elles. Hem fet la ruta i hem anat a tres botigues diferents. És inreïble les coses que pots arribar a trobar en aquestes botigues! M'he comprat una bufanda de color groc de llana per 4 euros! Ja la veureu...

Després hem anat a veure un amic de la Laurie que ha obert un local de sucs i batuts molt maco, i hem près un batut de maduixa, plàtan i suc de taronja. També fan música en directe de tant en tant.


Pel matí i ara al vespre he estat mirant tot de locals de música en directe per anar-hi quan comenci la pluja i el fred. N'he trobat uns de jazz que tenen moolt bona pinta! El Todd m'ha apuntat tot de locals més on anar que valen la pena. La majoria estàn al Downtown, hauré de trobar algun lloc per North Vancouver per si em ve de gust anar a prendre algo entre setmana.

Avui les nenes tenien un dia una mica tonto, la petita ha plorat uns quants cops, suposo que al ser divendres estaven cansades de tota la setmana. Sort que a mi de moment no m'han fet marranades...

Demà volem anar a Grouse Montain amb la Theresa a caminar per la muntanya, val més que em prepari perquè fa moooolta pujada! Però segons diuen, les vistes valen la pena...

Valoro molt que la família em facin sentir tant a gust... Estan pendents de que m'hi trobi bé i em pregunten de tant en tant com m'hi sento... Torno a dir que he tingut molta sort!

Vaig a dormir i a mentalitzar-me del que m'espera demà jeje
Bona nit!






3 comentarios:

  1. Cris!! Què és una veggi burger?Ja veig k et vas equipant per passar l'hivern.Bufanda,jerseis de llana,escalfadors, xubasqueros,botes...je je emsemble k no t'he vist mai taaannnnn interessada en abrigar-te!!!Akest pas ....guanyaràs a la Clara!!A veure què ens explicaras demá, serà el teu primer cap de setmana a Vancouver sense "nenes".Un petonet"virtual".......

    ResponderEliminar
  2. Doncs nosaltres ahir et varem dedicar uns minuts per la nit. Estem a Gijón, i després de sopar unes tapes de chipirons (ENORMES) i pop a la gallega, varem veure un grup de BATUCADA!!!! Així que varem tancar els ulls, ens varem deixar endur pel ritme i mentre ens moviem (no es pot evitar).. pensavem en tu!!.
    Fa un parell de dies varem buscar per seriesyonkis el capitul de viajeros-callejeros de Vancouver i així ens hem fet un repàs de la 3era ciutat del món amb millor qualitat de vida. TU SI QUE SABES BABY.. smuack.
    Clara

    ResponderEliminar
  3. Em sembla que has tingut molta sort amb la família!! tot es veu molt xulu, la casa, les nenes, els parcs i ... a tu molt contenta!!! Us feu el pa a casa?
    Molts petons
    Mercè

    ResponderEliminar