lunes, 20 de septiembre de 2010

On monday


Dilluns, com tots toca tornar a posar el xip de rutina i tranquil·litat. Avui em tocava estar amb les nenes de 13.30 fins a anar a dormir, i per tant, aquest matí m'he llevat amb calma, quan les nenes ja estaven a l'escola, he esmorzat, he tocat una mica la flauta i he estat mirant com plovia... La casa és molt tranquila quan no hi han les nenes jeje



He estat intentant treure la melodia d'una dels temes que vaig escoltar ahir de la Kina Grannis, i amb això ja m'he distret...

Cap allà la una han arribat les nenes i la Laurie i hem dinat juntes, una barreja de coses que teniem per la nevera: arròs, tofu, patates al forn, brocoli i rave, amb una salseta per sobre.



Després ja m'he quedat amb les nenes i hem passat una tarda entretinguda, primer hem acabat de fer unes galetes amb la massa que va fer ahir la Laurie. Mercè ja veus que m'estic entrenant amb les galetes, han sortit boníssimes!



Estic veient que el temps està boig, pel matí plou i pel migdia surt el sol i deprés per la tarda es torna a tapar... Així que com que feia solet hem estat jugant al jardí al "memory" i fent bombolles de sabó i jugant amb un plàstic de colors que tenen. Després ha tocat veure un vídeo musical d'unes cantants que els hi encanten i m'he posat a preparar el sopar. Estic impressionada de que es mengin tot el plat de verdura sense quasi protestar!

La Sabyne està una mica sensible perquè el pare està a fora de viatge i quan marxa la mare plora una mica, jo patia per la hora d'anar a dormir, però els hi estava llegint el conte obligatori i s'han quedat clapades les dues... No sé si de son o perquè no entenien res del que els hi llegia jejeje



Aquesta setmana tinc més feina perquè la Laurie està sola, però a partir d'octubre ja es posarà tot a lloc. Quan ha arribat al vespre, hem estat parlant i comentant tot de coses de les nenes i quan ens posem a xerrar ens en anem d'un tema a l'altre sense voler, explicant-nos tot de coses... Ja que hem de compartir casa durant una temporada, s'agraeix que hi hagi bon feeling!



Ja tinc la blackberry que em va dir la Laurie que podia fer servir, però per mi que és la primera que va sortir jeje és grandios, però m'anirà genial! Un d'aquests matins aniré a comprar-me una targeta canadenca i a preguntar com puc tenir internet! Ja no em tornarà a passar com ahir perquè podré mirar la ruta del bus en tooot moment i hora jeje

Bona nit!






2 comentarios:

  1. D'aquesta aventura ...en sortiràs vegetariana!! Jo de tu el proper restaurant...triaria un ...argenti!!El tofú què és? No ho conec.Petonets!!

    ResponderEliminar
  2. un bon bistec és el pròxim que demanaré jejeje
    el tofu és el que mengen els vegetarians per substituir la carn. No et preocupis que a mi ja m'agrada ser carnívora! jeje un petonet mare

    ResponderEliminar