miércoles, 15 de septiembre de 2010

Lynn Canyon Park


Bueno, bueno, un dia més! Aquest matí ha tocat aixecar-se dora per preparar les nenes per anar a escola i que la Laurie les recollís i després m'ha passat a buscar la Theresa per anar a Lynn Canyon Park a passejar per la muntanya.

A les 10 ja erem al parc, però ens ha costat trobar una mica el camí per arribar al pont, ho reconec... hem donat un parell de voltes tontes jeje
El pont ja el veieu a la foto, és molt xulo, a més sembla que no però és altíssim! Avui he tingut la sort d'anar amb la Theresa perquè li encanta que li facin fotos i em serveix de model, i de pas em fa fotos a mi també.



Després del pont hem caminat seguint el riu i hem arribat a una mena d'estany on a l'estiu la gent s'hi banya i es tiren de les roques. Però avui no es banyava ni déu, clar... Després hem fet una passejada per donar tota la volta i tornar a l'entrada del parc.



Sembla que no però ens hem cansat, i com que encara teniem temps hem anat a fer un cafè, un bon cafè, al costat de la biblioteca on vaig anar ahir amb les nenes. La veritat que s'agraeix sortir amb algú quan tens el teu temps lliure i poder xerrar, i la Theresa està guanyant punts dia a dia jeje



A la 13.30 he començat amb les nenes i avui teniem una "playdate" i venia una amiga de la Sabyne a jugar a casa. M'ha anat bé perquè han estat jugant les tres perfectament i jo he pogut avançar feina de la casa i passar totes les fotos del matí a l'ordinador.



Els hi he preparat un sandwich amb maionesa, cogombre i tomàquet per sopar, i ja ha vingut el Todd per posar-les a dormir. Al cap d'una estona, jo ja estava agafant el bus per anar al centre de yoga! La classe d'avui era una mica diferent, molt més relaxant, fent estiraments i mantenint les postures una estona. M'ha relaxat tant que una mica més i m'adormo!



Al tornar a casa, el bus em deixa a dalt de la pujada i haig d'anar caminant fins a casa, i queia una pluja fina que fins i tot l'he trobat agradable. Crec que el yoga em comença a fer afecte jeje



Demà tinc bons plans, només treballo de 6.30 a 8 del matí i tinc TOT el dia lliure! Anirem amb la Theresa i una altra noia al Capilano's Bridge (un altre pont, aquest més turístic...) perquè la seva "hostmum" ha aconseguit tres passes gratis!! val molt la pena perquè normalment s'ha de pagar 30 dolans canadencs per entrar. Després anirem a casa la Theresa que m'ha convidat i ja farem més plans.





M'oblidava d'explicar que aquest matí hem fet una conversa a tres bandes amb la Clara, la meva germana, i la meva mare. Una a Sant Feliu, l'altra a Salamanca i jo a Vancouver, ha sigut divertit!

Au bona nit, i pels que pugueu, que disfruteu del començament de la Festa Major de Sant Feliu!

Petons i abraçades!

8 comentarios:

  1. Petita, jo de gran vull ser com tu!! Així m'agrada que et cuidint i a seguir disfrutant! Un petonàs*

    ResponderEliminar
  2. És molt divertit seguir-te en aquest blog, i tinc una ENVEJA asquerosa d'aquests paissatges tan macos en els que estàs, sols de veure'ls em venen ganes de sortir a còrrer per aquest entorn. Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. Cris disfruta muxisimo d esta gran experiencia. Aunq ya leo y veo q t lo estas pasando gnial :).
    Me alegro un monton!
    Te voy siguiendo x aqui, q ade+ m encantan tus entradas.

    Mil besitos dsd Mollet (K)(K)(K)

    ResponderEliminar
  4. Cris! T'enrecordes d'aquell pont del viatge a Noruega que el vaig passar a quatre grapes ....del vèrtig k tenia? Nomès de veure akest...ja en torno a tenir!!
    Quins arbres!! La llenya k faria el teu pare...je je
    Veig k ja tens una altra amiga?
    M'agrada molt k ens expliquis coses d'aki i veure fotos...així ho disfrutem una mica tots. Cuida'T molt carinyet!!!Petonets

    ResponderEliminar
  5. Ah!!! M'en descuidava...quants bistecs has menjat fins ara?

    ResponderEliminar
  6. Esther! si que em cuiden si.. he tingut més sort de la que em podia imaginar! un petó guapa!!

    Carby! gracias por comentar! me hace ilusión :) seguiré informando! un beso

    Enric, hi ha un munt de gent que va a córrer a aquest parc, vaig fer una foto a un d'ells pensant en tu i el pare jeje un petó!

    Mareee, això ha estat un cop baix! no em pots enviar un paquetes ple de bistecs???? jeje una abraçada mum!

    ResponderEliminar
  7. Quin lloc mes xulo !! Aprofita de fer excursions ara que encara no fa gaire fred perquè veig que el forro ja és necessari. Quina temperatura fa ? Bona nit ;)

    ResponderEliminar
  8. Ara mateix són les 9 de la nit i plou i estem a 16ª, però durant el migdia feia un sol que picava i anava en màniga curta! sempre has d'agafar el xubasquero per si de cas... una abraçada Lurdes!

    ResponderEliminar