miércoles, 8 de septiembre de 2010

Estrena al yoga!


Avui també ha estat un bon dia! Per esmorzar, el Todd ha preparat el seu famós "oat meal" (avena) amb fruita tallada per sobre i m'ha ensenyat a fer servir la seva cafetera, que és una mica diferent de les que tenim nosaltres. Ells barregen el cafè fet amb aigua, a l'estil americà, però jo prefereixo el cafè cafè.


Avui era el primer dia d'escola de la peque, però només hi ha anat per una hora, de 9 a 10h. Jo he tingut el matí lliure un cop he endreçat la cuina després de l'esmorzar, i volia anar a donar una volta en bici però m'he enganxat a l'skype: primer amb la Txell, que hem estrenat la seva webcam nova, i després DUES hores amb me mare... Això de poder veure'm i sentir-me és un gran invent! i també he pogut veure el Samm (el meu gos preferit, per qui no ho sàpiga jeje) :)

Quan ha arribat la Laurie amb la Willa, hem anat a recollir a la gran, la Sabyne amb bus, per ensenyar-me el camí que hauré de fer per recollir les nenes. És molt fàcil, només es tarda 15 minuts com a molt. Espero enrecordar-me de les parades el primer dia que ho hagi de fer sola...
Les nenes van a una escola una mica especial, la Waldorf School, que enfoca l'ensenyament d'una manera particular, però la veritat que l'escola era preciosa, amb totes les joguines de fusta, les classes també totes de fusta amb un calaix per cada nen/a per poder deixar tota la roba (sobretot per l'hivern que van tan equipats), etc. Cada grau té la seva zona de jugar amb gronxadors adequats a la edat, balancins de fusta, etc. Destaca molt la multiculturalitat de la ciutat, hi havia nens amb fisonomies de tot arreu, mai havia vist una classe amb tanta barreja!

Els canadencs són molt educats i molt expressius al parlar, potser un pèl exagerat. Per exemple quan es troben dues persones es saluden i tot són compliments, com estàs? estic encantada de veure't, és genial, etc.


Al tornar cap a casa hem parat per comprar pa rodó amb un forat al mig, amb llavors de sèsam i altres per dinar i els hem preparat amb tot de cogombre, alvocat, pebrot, crema de formatge, espinacs frescs, orenga fresca i no sé què més.


He estat jugant amb les nenes fins les 16h a fora perquè feia sol i després tenia la tarda lliure i la Laurie m'ha dit si volia anar amb ella a fer classe al centre de yoga. Pels qui no ho sabeu, la meva "host family" tenen un centre de yoga a North Vancouver, el yoga és la seva vida i filosofia. Així que m'he estrenat al yoga, però no el normal, sinó que hem fet una classe de "hot yoga" on la classe està a 42 graus, quasi com una sauna. No he parat de suar, m'ha quedat la samarreta sencera empapada! m'ha encantat, et fa sentir bé i això que no entenia quasi res del que deia la Laurie, jo només anava mirant als del costat què feien i ho copiava jeje Les classes duren hora i mitja i vas fent tot de postures i estiraments i respiracions. Crec que això del yoga m'agradarà, i espero anar entenent poc a poc el que diu la professora, perquè segur que si ho entens ho sents més... ja veurem!

Us deixo amb una vista del centre de la ciutat des de la terrassa de casa.


See you tomorrow!


4 comentarios:

  1. Cris!!!

    Ens estas fent molta enveja tia! Quina pau que transmets, només et faltava el yoga!!

    Cuida't molt! ;)

    ResponderEliminar
  2. Quína classe!! Sembla ben be que facis un any sabàtic!!això del yoga tambe pinta molt bé....això dels 42ºC deu anar be per les postures i els estiraments...aprofita-ho.Quant tornaras ...encara estaras més guapa!! Je je

    ResponderEliminar
  3. Quan tornis, encara ens podràs donar classes de ioga !! Jo m'apunto. Segur que seràs una bona molt bona profe. Ptnts

    ResponderEliminar
  4. Aiiii com es nota l'amor de mare! jeje

    Em sembla que em falten moltes i moltes classes per poder ser capaç d'ensenyar-ne jeje Ton, t'hi apuntes?

    Merci pels comentaris!

    ResponderEliminar