martes, 7 de septiembre de 2010

Willa's morning


Ahir vam fer un "reunió" amb els pares per anar posant les coses a lloc i parlar de com funcionarà tot aquests dies. Avui era el primer dia de cole de la Sabyne, la gran, i m'he quedat el matí a casa amb la Willa mentre els pares han anat a la presentació del cole de la Sabyne.

Per esmorzar el Todd ha preparat "french toasts" amb iogurt i fruita i una mica de cafè i després ens hem passat el matí fent plastalina amb la peque i ha volgut preparar una sorpresa pels altres i ha amagat totes les figuretes que hem fet per tooooota la casa. Crec que estarem uns quants dies trobant figuretes de plastalina jeje També hem estat una bona estona triat un cd de música, en tenen moltíssims, i després ens hem passat tot el matí amb el mateix (Bobs&Lolo - Sea notes)


Les dues nenes són bastant fàcils, no són de rondinar gaire i no paren de riure i jugar entre elles. La Sabyne té molta cura de la petita, però també la porta a ratlla i això també ajuda. La petita fa gràcia perquè no parla bé del tot encara, per exemple per dir "something" pronuncia "somxing", a vegades costa d'entendre i tot i la gran fa de traductora.

Us deixo un vídeo de fa uns dies, on jo encara només dic onomatopeyes jeje ja he millorat una mica les meves expressions, tinc un "YEAH" perfecte jeje


A les 12 han arribat tots i hem preparat el dinar, que per mi ha estat una nova lliçó de cuina. Avui tocava boles d'arròs amb salmó a dins, pastanagues amb humus, cogombre, i espinacs bullits amb una salsa boníssima. Ja aniré descobrint poc a poc quines salses fan servir perquè hi barregen mil coses que em van ensenyant, però no havia vist mai res del que hi posen. Això si, ho trobo tot molt bo i ells estan encantants amb mi perquè m'ho menjo tot jeje M'ensenyen tantes coses que ja em lio, m'ho hauré d'acabar apuntant, perquè cada cosa té el seu temps de cocció i cada salsa té el seu truco.

Per la tarda hem anat a un parc que hi ha al barri però lluny, la mare ens hi ha portat amb cotxe i després hem tornat caminant, mentre jo les portava amb un vagonet de fusta vermell que tenen. Per tornar hem tardat quasi una hora perquè anavem amb el carro i la Willa volia parar cada dues passes per collir flors jeje Hauré d'agafar domini amb el vagonet perquè està plè de pujades i baixades i costa de portar si tens dues nenes a dins jeje

I després del parc les nenes s'han quedat a casa i jo he agafat la bici i he anat a explorar una mica el barri. La primera pujada l'he fet amb la bici al costat, i un home m'ha vist i m'ha dit que hauria de pedalar, i clar, de la vergonya ja m'he tornat a pujar a la bici i m'he fet la valenta fins a dalt de tot de la pujada jeje Els carrers són amples, amb unes cases precioses, de fusta, totes amb el seu jardí cuidadíssim i ben decorades. He arribat fins al mar i he tornat cap a casa. Demà a veure si arribo al pont vermell que creua el mar per anar al centre de la ciutat. M'hauré d'emportar la càmara perquè les vistes són maques.

La Laurie ha preparat un sopar mexicà amb guacamole, una salsa una mica picant i uns troços de pa finet com el de quebab amb una salsa de mongetes (demà tornaré a mirar què era), espinacs i formatge fos a dins.

Demà li toca començar l'escola a la Willa, però només una hora. Tindré el matí per mi i després quan tornin anirem a fer la ruta que faré quan vagi a portar i buscar les nenes en bus.


Goodnight!




6 comentarios:

  1. Cris! Espero q tot molt bé x allà, sembla q si! Ja t'aniré seguint, un petó!

    ResponderEliminar
  2. Ei guapíssima, et felicito per fer un blog has tingut molt bona idea!! T'aniré seguin i la teva mare no tindrà tanta feina per explicar-me com et va, je, je. ja veig que et vas adaptant molt bé. Quina marxa que porten aquestes nenes!!! Un petonet

    ResponderEliminar
  3. Mercè! quina gràcia, m'esteu escribint tota la família jeje veig que us tinc pendents! avui he estat fent skype amb me mare dues hores, demà tindreu tema de què parlar! jeje una abraçada per tots!

    Andrea! gràcies pel comentari!

    ResponderEliminar
  4. Hola Cris ! Me alegro de que te encuentres tan bien en Vancouver. Tiene todo muy buena pinta. Aupa !

    ResponderEliminar
  5. ohh Víctor! gracias por tu comentario! la verdad que todo me va muy bien! Ya os iré contando poco a poco! un beso muy grande!

    ResponderEliminar