sábado, 11 de septiembre de 2010

Segueixo descobrint...


No vaig tenir temps d'escriure ahir i avui ha estat un dia llarg també... però han estat molt bé.
Ahir tenia el dia lliure fins els 16h i vaig anar al centre de la ciutat, el downtown. Com que vivim a North Vancouver això vol dir agafar un bus i després agafar el "SEABUS" per creuar el mar i arribar al centre. Els busos i el seabus passen cada pocs minuts però tot i així, de tornada vaig tardar amb tot una hora en arribar a casa.


Si el dia primer dia que vaig anar a l'escola ja vaig flipar amb la diversitat, no cal dir que al centre encara es nota més... Hi veus de tot, sobretot asiàtics, però també aràbics, negres, blancs, pakistanesos. De tot.


Caminant em vaig trobar amb un local que posava "siesta rooms" algun dia hi entraré, tinc curiositat per si de veritat és un local per anar a fer la migdiada jeje També vaig trobar la penya blaugrana de Vancouver! Potser hi hauré d'anar a veure algún partit...


Vaig anar al Pacific Center, un centre comercial dels grans, i vaig passar el matí mirant botigues, i crec que l'H&M em salvarà! Em vaig comprar una sudadera verda comodíssima, un jersei gris de llana llarg i amb botons grans, uns escalfadors i samarretes interiors. Em vaig enamorar de mooooltes coses, però poc a poc ja aniré comprant el que em faci falta. De moment, la pròxima compra serà unes botes d'aigua!


Després de les compres vaig mirar a la guia on podia dinar i recomanava un bar q es diu Templeton, i com que estava aprop vaig provar a veure què tal! És un bar petitó i ambientat a l'estil de fa anys i és xulo, i s'hi menja bé! Per uns 8 euros vaig menjar dues torrades enormes de focaccia amb humus, carbassó, albergínia i formatge fos. I un cafè gegant però que no és cafè, és aigua amb regust a cafè!



Per la tarda vaig estar amb les nenes fins que les vaig posar a dormir. Després del conte em vaig quedar una estona fins que es van adormir. Semblava que ho havia aconseguit però quan recollia la cuina la petita es va despertar plorant i cridant, i la gran també clar. Va anar al lavabo i es va tornar a adormir, però després la gran tampoc podia dormir i vaig estar estona fins que es van adormir les dues...


Avui han començat el curset de yoga i m'he quedat amb les nenes tooot el dia. Pel matí han vingut uns amics de la família que es porten molt bé i tenen un nen i una nena. He estat amb el pare, el Dave, i hem inflat globos per fer figures i barrets, els nens estaven encantats i distrets, i el Dave i jo hem estat xerrant, resulta que és comptable i treballa en una empresa al downtown i també dona classes. Potser m'ajudarà per enfocar el meu futur pròxim quan torni, o potser em pot servir de contacte, qui sap! jeje


Després de dinar hem agafat el bus i hem anat a Mapple Wood Farm, una granja on hi ha tot d'animals i els nens poden tocar-los i donar-els-hi menjar. Les nenes s'ho han passat molt bé, i jo també clar, hem alimentat totes les bèsties que hem pogut...


Hem tornat cap a casa, hem fet una mica de manualitats (d'aquí a que hagi fet una manualitat de la diada...), hem menjat un bol de sopa i al cap d'una estona ja han vingut els pares. Avui he de reconèixer que tenia ganes de que arribéssin jeje ha estat un dia mooolt llarg!




Estic començant a conèixer gent virtualment a través d'un grup d'au pairs de Vancouver. Avui m'han dit d'anar a un concert mexicà amb altres au pairs, però no podia per les nenes. També he estat parlant amb una altra noia que viu al mateix barri que jo, encara que una mica lluny. Aquesta setmana quedarem per fer el cafè o anar al downtown. Tinc ganes de sortir i estar amb gent de més de 7 anys jeje



Demà más de lo mismo, a veure què farem amb les nenes! Dilluns ja tornarà a ser tot normal i tindré més temps per mi.


Per avui ja està bé... BONA NIT!


Cris

2 comentarios:

  1. Quantes coses que expliques carinyet!!El color de les fotos és diferent d'aquí per la vegetació i la llum, no trobes? Ara ja veus la diferència de tenir tele o no tenir tele ...pels nens!!!El curs de ioga el donaven els pares o bé ells hi assistien?Petonets

    ResponderEliminar
  2. Jo els hi dono una mica de contrast a les fotos, no pensis! jeje això del curset, crec que hi va una profe de fora i ells fan la classe per aprendre també i tota la gent que s'hi hagi apuntat. Avui fa un dia núvol núvol, a veure què podem fer amb les nenes!! un petonet per tots els de casa! sobretot al Saaaaaammm :)

    ResponderEliminar