jueves, 9 de septiembre de 2010

Esquirols i mofetes

Avui he tingut el dia lliure i he pogut fer bastantes coses. Pel matí hem estat mirant amb el Todd algun centre esportiu on em pugui apuntar a fer basket, voley o el que sigui, i hem trobat un curs de dansa del ventre! Laia he pensat en tu! jeje El curs dura fins setembre i es una hora cada dimarts per la tarda, podria estar bé!



Després ha arribat la Laurie i m'ha acompanyat al banc i ja m'he obert una compta per poder ingressar i treure diners amb la targeta, que m'anirà mooooolt bé per quan vagi de compres!
Hem anat a buscar a la Willa a l'escola i em anat a un "shopping center" que està molt a prop on hi ha una gran botiga de roba, sabates, roba de nens, ENORME, i tota la roba està rebaixada. Jo anava en busca de mitjons mé gruixuts dels que tinc, per anar-me preparant pel fred, i també m'he comprat un gorro gris! Ja el veureu.... M'he enamorat d'una jaqueta lila, però val més que m'esperi.


Hem tornat a casa i he agafat la bici i la Laurie m'ha indicat per anar fins a Royal Park, una bona volta, però m'he emportat la càmara i he anat parant tota l'estona per fer fotos i no hi he arribat. He fet fotos als parcs, a les cases amb els seus jardins, però la meva missió era enganxar a un esquirol, i ho he aconseguit!! he entrat a un parc ple d'arbres altíssims i una riera i allà l'he vist que corria per les fulles i l'he pogut fotografiar, però no és que sigui una gran foto... ja en faré de millors


També hi ha moltes mofetes, però encara no n'he vist cap, però avui anavem amb el cotxe i de cop ha arribat una oloreta molt rara i la Laurie m'ha dit: It is a skunk! (mofeta) i de veritat que feia pudor... Propera missió, una foto d'una mofeta!


Les voltes en bici em serveixen per anar coneixent el barri, tot i que les pujades que hi ha encara em costen jeje poc a poc em vaig orientant millor.


Amb la Laurie hem estat mirant de tenir un calendari comú en el gmail per poder organitzar-nos i així sabré quin horari em toca fer cada dia i podré planejar-me els caps de setmana que tingui lliures del tot per fer alguna sortida més llarga. Aquest mes és una mica caos perquè aquest cap de setmana tenen un curset de yoga i em quedaré amb les nenes quasi tot el cap de setmana. I no sé ben bé quan, però el Todd se'n va a Tailàndia a celebrar el casament d'un amic i s'hi estarà 10 dies, per tant també hauré d'estar més per casa. Aquestes setmanes també em serviràn per acabar d'agafar el ritme de la casa, i ja vindrà el temps lliure!


Els canadencs em segueixen sorprenent amb la seva manera de fer. Són tots molt "happy", potser perquè de moment em moc en ambients infantils, però quan es troben es donen abraçades i fan la gran rebuda amb un bon somriure.


Demà tinc el matí lliure fins les 16.00 així que haig de pensar què vull fer i on vull anar!

Molts petons per la Mire que demà ve a Canadà per fer d'au pair també, però ella s'estarà a Montreal, i tot i estar al mateix país estarem a cinc hores d'avió... Ja podem començar a mirar quan podem quedar! Espero que puguis dormir, perquè jo la última nit no vaig poder pels nervis jeje

Cris




6 comentarios:

  1. Quan jo m'aixeco tu dorms!!Em compraré una bola del món....així m'en faré més a l'idea de on dorms tu!! Fins ara Salamanca em semblava lluny.....però ara ja no m'en sembla tan.Ara m'aixeco, em dutxo...i miro el teu blog!! Veig k et vas organitzant.Bon dia!!

    ResponderEliminar
  2. Avui jo també penso amb la mare de la Mireia!!

    ResponderEliminar
  3. Cris,

    Anavem molt bé fins a la última frase! ;-) No t'ho creus ni tu que la última nit no vas dormir per nervis!
    Anar xerrant!!!

    ResponderEliminar
  4. Mare, la cris ho fa expressament perque sinó s'hauria de passar 4-5h al skype parlant amb tu, jejejeje..... Salamanca et queda apropet, només hauràs d'agafar el tren. Quan la peque s'ens enamori d'un canadenc ho tindrem més lluny, però també hi aniremmmmmmmmm.
    Tatimu pequet.
    Clara

    ResponderEliminar
  5. Segur que hi ha bus turistic, potser una bona opció per anar-te situant. El parc Stanley és molt gran. Hi ha molta fauna. En aquest parc fins i tot foques vam veure per les roques. Has conegut alguna noia de la teva edat, per poder quedar? Ja ens explicaràs. Bona nit.

    ResponderEliminar
  6. Clara, l'Ari em va imposar la regla d'una setmana, no més d'una setmana que sino h iha perill d'enamorament jeje

    Lurdes! Estic començant a conèixer altres au pairs, però aquest cap de setmana estic tot el dia amb les nenes perquè els pares fan un curset de yoga al seu centre i encara no he pogut quedar, però la setmana que ve segur!

    Gràcies pels comentaris!!

    ResponderEliminar