sábado, 18 de septiembre de 2010

South Main, Downtown and Londsdale Av.


Si... Avui també estic contenta, l'efecte "novetat" em segueix durant jeje

Pel matí voliem anar a caminar i pujar la muntanya de Grouse Mountain, però plovia i hem decidit deixar-ho per un altre dia. Hem quedat amb la Theresa davant de l'estació del sea bus i hem travessat el mar per anar cap el centre i des d'allà agafar un bus fins a South Main, un barri del centre de Vancouver que està ple de botiguetes "indie", botigues retro i altres de segona mà. Hem passejat i hem anat a dinar a un restaurant recomanat per la meva guia, un restaurant de menjar indi.



Cap de les dues havíem tastat el menjar indi avanç i hem compartit un plat enorme per si no ens acabava de convèncer, però estava molt bo, i molt picant, i no hem deixat res al plat! Després hem seguit amb les botigues i hem parat a fer un cafè a una cafeteria molt mona, i hem estat xerrant una bona estona...



Hem agafat un bus per tornar al Downtown i hem estat passejant pel Waterfront, pel centre de convencions, i donant una volta per la vora del mar. Hem tornat cap a North Vancouver amb el seabus i hem passejat per Londsdale Av. fins que hem parat per sopar a un restaurant que tenia vistes al mar i es veia tot el Downtown il·luminat.




Hem demanat una amanida cèsar i una copeta de vi blanc. Jo no sóc gaire de vi, però estava prou bo... I allà hem estat xerrant i xerrant sobre tot i tenim bastant en comú. Ha sigut divertit tot i que és difícil explicar-se a vegades, però ella m'ajuda amb paraules i ajudant-me a acabar les frases quan està entenent el que vull dir (perquè a vegades no m'enten, clar...) M'ha agradat...



I per demà ja tinc coses al cap, però aniré fent segons vegi... El que si que m'agradaria és anar a veure una cantant a un bar de música en directe. És la Kina Grannis, l'he escoltat i m'ha agradat.... i tot el que sigui música en directe em va bé!






Ara estic amb el pijama ja apunt d'anar a dormir i sento la pluja que està caient...

Bona nit!



PD. m'encanta anar amb botes d'aigua, com quan era petita...

4 comentarios:

  1. Ostres ja t'has comprat les botes!! Són superguapes!! A més ara si....tot el món...per tu!!

    ResponderEliminar
  2. Els cafès són com els d'aquí o són dels aigualits?
    L'aspecte del cafè és boníssim!!!
    Per les fotos es veu un ciutat molt tranquila. Hi ha aglomeracions de gent?
    Un petonet
    Mercè

    ResponderEliminar
  3. T'has carregat la bola del món i sembla que no facis gaire esforç...el tal Hercules et deu estar maleïnt !! Potser, ell, se la va carregar tot de cop i tu vas de mica en mica.

    Your father

    ResponderEliminar
  4. La Kina Grannis, no necessita una flautista que l'acompanyi en les seves actuacions?

    ResponderEliminar