jueves, 16 de septiembre de 2010

Capilano's Brigde and Stanley Park

Un dia ben complert!

A les 6.15 am de peu per prepara les nenes pel cole i ja he lliurat per tot el dia! Pel matí he agafat el bus per anar cap a Capilano's Bridge, una de les atraccions turístiques de North Vancouver. I allà m'esperava la Theresa. Avui he fet la segona "friend", la Jeanette, una altra au pair, aquesta alemana. Ella i la Theresa es coneixen perquè han vingut amb la mateixa agència d'au pairs i les posen en contacte. A més les dues parlen alemà, suposo que això també ajuda a fer amistat jeje



Hem entrat amb els nostres pases gratis perquè la "hostmum" de la Theresa coneix als jefes i ha tingut un detall amb nosaltres i ahir el va trucar.



El Capilano's Bridge no és gaire diferent al Lynn Canyon Park, però és on van tots els turistes. El pont és més gran i té més alçada, però també està més ple i trontolla tot jeje Hem passejat una mica pel parc, pels ponts de fusta entre els abres i hem anat a fer un cafè les tres. Jo tenia un entrepanet que m'ha preparat el Todd boníssim, m'encanta que tinguin el detall de preparar-me coses per mi quan els hi fan per les nenes. I entre cafès i madalenes hem estat parlant de les nostres famílies, dels nens, del que ens agrada i del que no... i així hem passat el matí!
Al final a la Theresa li ha sortit feina amb la nena i no hem pogut anar a casa seva, així que cap al bus un altre cop i cap a casa a dinar.


Al migdia ha fet un sol impressionant que picava fort i he trobat a la Laurie i a les nenes jugant a la terrassa.


El Google maps és la meva salvació, tot el dia que estic mirant com anar als llocs i em diu tots els busos que he d'agafar, quan tardaré, i tot!



Per la tarda, com que feia aquell solet, he agafat els patins i he anat cap a Stanley Park, un dels més famosos de Vancouver. És una mini península i pots rodejar tota la vora del mar per un passeig que està ple de gent que camina, corre, patina, va en bici, passegen els nens... També hi ha l'Aquarium, un "Waterworld", pistes de tenis i coses que encara no sé. La meva missió d'avui era anar a veure els Totem Poles, les estatuetes de fusta, però ho he aconseguit a mitges jeje


Primer m'he trobat amb el Rose garden, un jardí ple ple ple de roses i flors, i allà ja he perdut mooolta estona fent fotos, i a la que m'he posat els patins i he començat a rodar mentre anava fent fotos, s'ha posat a ploure... Una de les moltes plujes inesperades de Vancouver!
Els totems els he vist, però no hi he parat, i he agafat el bus de tornada cap al Downtown i he entrat a un centre comercial. He sortit amb un parell de mitjons gruixudets i una bufanda grisa maquíssima! M'haig d'anar preparant pel fred... jeje


He tornat cap a casa cap allà les 9pm i m'he trobat un platet d'arròs, advocat, enciam, tofu, etc. preparat per mi! Jo que venia amb una gana... com s'agraeix!

He estat parlant amb la Laurie i es veu que les nenes patien per mi per si tornava tota xopa a casa jeje són més mones!



També m'ha dit que potser demà podem arreglar el tema mòbil per tenir un número canadenc i poder comunicar-me amb els d'aquí.


Ara estic a la habitació amb el pijama i la bufanda nova jeje i de cop m'ha sonat el ringring de l'Skype. Veure les cares contentes de veure't dels teus pares que s'acaben d'aixecar abans d'anar a dormir, no té preu!


Que passeu un bon dia!
Una abraçada!

3 comentarios:

  1. Cristina, les fotos, maquíssimes, es nota que li treus rendiment a la màquina.
    Potser els comentaris te'ls hauria de fer en anglès i així, de pas, també n'aprendria, sense haver d'anar a Vancouver.

    Your father, Miquel

    ResponderEliminar
  2. Pare! la càmara l'estic disfrutant moltíssim... i espera't! jeje
    Tu sempre buscant com treure el màxim rendiment a tot jeje m'agrada!
    Do you want to talk in english?

    Your little daughter, Cris

    ResponderEliminar
  3. Jejeje. I also think we have to practise english with you. We all take benefit.. jejeje
    Vaig veure el pont en el capitul que et deia de viajeros, i resulta que plis plas tu ja t'hi has plantat (tot això no ho sé dir en angles, jeje)
    La theresa fa molt bona pinta. Com t'ho fas per tenir tanta sort?????

    ResponderEliminar